کد خبر: 340632
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
بازدید 140
آغاز ثبت نام کارگاه های ترم تابستانه در کانون استان بوشهر

ثبت نام کارگاه های اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با بیش از ۱۰۰ عنوان کارگاه های فرهنگی، هنری، ادبی، مهارتی و علم و فناوری و . . . با شعار تابستونتو بساز آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان بوشهر، ثبت‌نام کارگاه‌های فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان بوشهر تا پایان  خرداد ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

بر این اساس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر  بیش از ۱۰۰عنوان کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، مهارتی و علم و فناوری  و . . . را در ۲۳  مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای مخاطبان تدارک دیده است.

علاقه‌مندان ۶ تا ۱۸ سال می‌توانند با مراجعه حضوری به نزدیک‌ترین مرکز فرهنگی‌هنری کانون به محل سکونت‌ خود از عناوین، زمان تشکیل و هزینه کارگاه‌ها مطلع و جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.

شایان ذکر است کارگاه ها و برنامه هایی نظیر کتابخوانی، شعرخوانی، معرفی کتاب، سوخت نگاری، پرشنگ،بحث و نقد کتاب، قصه‌گویی، نقالی، شاهنامه‌خوانی، شناخت سرزمین، شناخت مفاخر، معرفی مشاغل، انواع کاردستی، نجوم، آشنایی با قرآن، داستان‌نویسی، شعرسرایی، خوانش متون ادبی، نوشتن خلاق، نقاشی، کلاژ، کاغذ و تا، سفالگری، عکاسی، صنایع دستی و هنرهای بومی، پویانمایی، فیلم‌سازی، نمایش خلاق و ... از جمله عناوین کارگاه‌های کانون پرورش فکری هستند.

بر همین اساس، فعالیت‌های فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان بر اساس ارزش‌ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با طراحی و اجرای برنامه‌های خلاق با رویکرد تربیتی و خانواده محوری، جذب و پایدارسازی اعضا به ویژه نوجوانان، افزایش دایره مخاطبان، مداخله همراهی و بهره‌مندی موثر خانواده‌ها در فعالیت‌های کانون، دستیابی به چرخه موثر تربیتی پرورش فکری با ارائه بسته‌های فرهنگی و تربیتی و خروج از کلاس‌ها و کارگاه‌های تک بعدی، بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های جهادی فعال در حوزه عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر و... در سراسر کشور درحال برگزاری هستند.

گفتنی است هم اینک کارگاه های فصل بهار در مراکز فرهنگی هنری استان بوشهر در سراسر استان در حال برگزاری است.

نشانی و شماره تماس مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر را در جداول زیر مشاهده بفرمایید.

آغاز ثبت نام کارگاه های تابستانه در کانون استان بوشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =