کد خبر: 340741
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
بازدید 142
آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری در سراسر استان گلستان

ثبت‌نام کلاس‌ها، دوره‌های تابستانی و طرح اوقات فراغت کانون پرورش فکری در تمامی مراکز فرهنگی هنری سطح استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، مراکز فرهنگی هنری سراسر استان، ثبت‌نام کلاس‌های فصل تابستان را آغاز کردند.

متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن‌های مطالعه، ۸ فعالیت کتاب محور رایگان مانند معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌های خوب شنیدن و خوب گفتن(قصه‌گویی) دریافت می‌کنند. همچنین با افزایش کارگاه‌های تابستانی، علاقه‌مندان می‌توانند از طیف گسترده دوره‌هایی مانند مهارت‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن تا انواع زیر مجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی (فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن)، عکاسی، نجوم و رباتیک بهره ببرند.

یادآوری می‌شود ثبت‌نام فعالیت‌ها و عضویت در مراکز کانون آغاز شده و علاقه‌مندان شرکت در دوره‌های حضوری می‌توانند با مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان ثبت‌نام کنند.

گفتنی‌است ۱۸مرکز ثابت، ۹ کتاب‌خانه سیار، ۲ کتاب‌خانه پستی و ۳ مرکز فراگیر برای برگزاری کارگاه‌های دوره‌ای و تخصصی با مربیان متخصص و مجرب در تابستانی سال جاری به منظور تمرین مهارت‌های زندگی آماده‌ی خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان هستند.

متقاضیان گرامی در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانند با شماره ۰۹۹۶۰۶۲۵۹۴۸ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =