برگزاری دومین گردهمایی کارکنان کانون خراسان جنوبی

با هدف بررسی نظام نامه فعالیت های تابستانی دومین گردهمایی کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛ با هدف بررسی نظام نامه کلاس های تابستانی جهت غنی سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان با طراحی و اجرای برنامه های خلاق با رویکردهای تربیتی دومین گردهمایی کارکنان استان خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار شد.

در این گردهمایی مهدی مظهری مدیر کانون با تاکید بر برنامه ریزی بر اساس نظام نامه و نقشه ی راه ارائه شده از سوی معاونت فرهنگی کانون کشور، تاکید کرد تمامی برنامه ها و اقدامات باید جهت احیا و ارتقای سطح فعالیت ها بوده و مراکز رونق گرفته ومرکز فرماندهی وبرنامه ریزی حوزه کودک و نوجوان باشد.

مدیر کل کانون در ادامه برخی از اهداف فعالیت های تابستانی کانون در سال ۱۴۰۳ را شکوفایی استعداد کودکان ونوجوانان بر اساس ارزش ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی، غنی سازی اوقات فراغت، مداخله، همراهی و بهره مندی موثر خانواده ها در فعالیت ها و استفاده از ظرفیت گروه های جهادی فعال، نام برد.

شایان ذکر است در این گردهمایی نماینده مسئولین و مربیان فرهنگی و مربیان سیار استان نیز به طرح برنامه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =