برگزاری کارگاه‌های آموزشی نجوم برای نسل آینده در کانون سیستان و بلوچستان

مرکز تخصصی نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با همکاری انجمن نجوم خیام زاهدان جهت برگزاری دوره‌های آموزشی نجوم آماتوری ثبت نام فصل تابستان خود را آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ثبت نام کارگاه‌های آموزشی نجوم، برای فصل تابستان، در کانون استان آغاز شد.

کارشناس آموزش و پژوهش استان با اعلام این خبر گفت: این کارگاه‌ها دارای سرفصل‌های متناسب با گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال است که فراگیران را با مفاهیم مهم این شاخه از علم آشنا می‌کند.

بی‌با رهسپار ادامه داد: از جمله ویژه برنامه‌های رصد آسمان شب، بازدید از آسمان‌نمای سیار کانون، کارگاه‌های ساخت ساعت‌های آفتابی و... برای این دوره‌ها پیش‌بینی شده است.

هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ترویج علم و ستاره شناسی، بهره‌مندی جامعه هدف از تجهیزات و ابزار رصدی و نجومی، پرورش خلاقیت و دانش جامعه هدف با بهره گیری از آموزش‌های مستقیم و غیرمستقیم عنوان شده است.

گفتنی است با توجه به تاکید مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر استفاده از حلقه‌های میانی و گروه‌های مردم نهاد، مدرسان این کارگاه‌ها از انجمن نجوم خیام زاهدان انتخاب شده‌اند که تمامی آنان از اعضای ارشد کانون استان هستند.

علاقه‌مندان تا پایان خرداد، برای ثبت نام به مرکز تخصصی نجوم کانون پرورش فکری واقع در زیباشهر، بعد از سهروردی ۱۳، خیابان جانباز محمود مرادقلی، روبه‌روی مدرسه شهدای محراب مراجعه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 05433488813 داخلی ۱۴۳ واحد آموزش و پژوهش استان تماس بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =