کد خبر: 340926
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
بازدید 109
تشریح نظام‌نامه‌ی فعالیت‌های تابستانی کانون در مراکز استان تهران

وبینار توجیهی تشریحی نظام‌نامه‌ی فعالیت‌های تابستانی برای مربی مسئولان و مربیان مراکز کانون استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، امروز شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳، وبینار توجیهی تشریحی نظام‌نامه‌ی فعالیت‌های تابستانی با حضور ویداملکی معاون فرهنگی، کارشناسان واحدهای فرهنگی، هنری، ادبی و مربی مسئولین و مربیان مراکز استان تهران برگزار شد.

در ابتدای این وبینار ویدا ملکی معاون فرهنگی کانون استان تهران در خصوص نظام نامه فعالیت های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: این نظام نامه با شما غریبه نیست و فکر نمی کنم از نظر شما هم امر پیچیده ای باشد.

وی ادامه داد: تقسیم بندی هایی که در نظام نامه ایجاد شده به ما کمک می کند در یک ساختار منظم و منسجم کار خود را انجام دهیم و به یک اتحادنظر در ارتباط با  واژگان مان برسیم و این در نهایت باعث می شود که ما بتوانیم به روزتر کارها را پیش ببریم.

معاون فرهنگی استان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت ها برای جذب حامیان که شامل خانواده ها هستند بسیار مهم است زیرا که خانواده ها همانند بال اجرایی حتی در اتاق فکرها نیز می توانند کمک کننده باشند و جان دیگری به مراکز ببخشند.

تشریح نظام‌نامه‌ی فعالیت‌های تابستانی مراکز استان تهران

ملکی افزود: ما امروز احتیاج داریم خانواده ها به آگاهی و بالندگی برسند تا بتوانند در برنامه ها همراهی کافی داشته باشند.

ویدا ملکی همچنین گفت: توجه به حضور خیرین، حلقه های میانی، ظرفیت های مردمی، گروه های جهادی وگروه های مختلفی که خودشان علاقمند به همکاری و مشارکت می باشند، بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه ملکی به تشریح کامل مفاد نظام نامه پرداخت و انتظارات خود را از برنامه های مراکز مطرح کرد.

در پایان این وبینار همچنین به سوالات همکاران حاضر پاسخ داده شد.

گفتنی است نظام‌نامه‌ی فعالیت‌های تابستانی، براساس سیاست‌های سه‌گانه‌ی کانون در سال ۱۴۰۳ که همان نوجوان محوری، مرکز محوری و مخاطب محوری‌ است استوار گردیده و از مهمترین اهداف فعالیت‌های تابستانی در این نظام‌نامه می‌توان به شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان بر اساس نظام تعلیم و تربیت اسلامی و غنی‌سازی اوقات فراغت این رده‌ی سنی اشاره کرد.

جذب و پایدار سازی اعضا به ویژه نوجوانان، افزایش دایره‌ی مخاطبان، همراهی خانواده‌ها در برنامه‌های کانون، بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های جهادی فعال از دیگر اهداف این نظام‌نامه می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =