کسب مقام اول مسابقات سرود همگانی

گروه سرود متوسطه اول علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع)، مقام اول مسابقات سرود همگانی ناحیه یک مشهد را با همراهی محسن ساجدی‌فر مربی سیار شماره یک مشهد به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، دبیرستان علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) در مقطع متوسطه اول با کمک مربی سیار شماره یک مشهد توانست مقام اول مسابقات سرود همگانی در ناحیه یک را کسب کند.

محسن ساجدی‌فر مربی فرهنگی مرکز سیار شهری شماره یک مشهد ضمن اعلام خبر فوق افزود: همراهی مربیان کانون با فعالیت‌های فرهنگی و هنری مدارس همیشه نتایج خوبی به همراه داشته است. تجربه و تخصص مربیان کانون در کنار معلمان و مدیران کارآزموده مدارس می‌تواند اتفاقات خوبی را در سطح مدارس رقم بزند و هر جا این همراهی و همکاری بیشتر بوده، شاهد موفقیت‌های خوبی در رشته‌های مختلف برای دانش‌آموزان و مدارس بوده‌ایم.
ساجدی‌فر گفت: امسال نیز در کنار دانش‌آموزان مستعد دبیرستان دخترانه علی‌ابن‌ابی‌طالب مشهد بودیم و با ارایه پیشنهاد و همکاری با گروه سرود این مدرسه، کسب رتبه اول در رشته سرود همگانی در سطح ناحیه یک مشهد نتیجه این همکاری بود.
شایان ذکر است مربیان کانون در طرح‌های متعددی چون کانون و مدرسه همواره در کنار مدیران و معلمان و دانش‌آموزان بوده‌اند و تلاش قابل توجهی در زمینه شناسایی و کشف استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری داشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =