کسب رتبه‌ی برتر استان در شاخص دولت الکترونیک کشور

کارشناس فناوری اطلاعات استان، در بیست و پنجمین جشنواره‌ی شهید رجایی و در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های دولتی، موفق به کسب رتبه‌ی برتر در سال‌های اخیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، طبق شاخص‌های معرفی شده از سوی اداره کل فنآوری اطلاعات و تحول اداری و امنیت فضای مجازی، خانم الهه محقق، کارشناس فناوری اطلاعات کانون استان موفق به کسب رتبه‌ی برتر در سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ شد.

این رتبه که به دلیل عملکرد بسیار خوب خانم محقق در نگهداری و مدیریت سایت اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام عمومی استان (KPF) کسب شده است، در میان تمامی استان‌های کشور و در سه سال متوالی ۱۴۰۰، ۱۴۰۱و۱۴۰۲ بوده که عملکرد این کارشناسی در سال جاری نیز در حالی بررسی می‌باشد.

مهرداد قیصر، مدیر کل فنآوری اطلاعات و تحول اداری و امنیت فضای مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ستاد تهران در قالب لوح تقدیر از اهتمام صادقانه الهه محقق به عنوان کارشناس محترم فناوری اطلاعات استان در انجام امور مربوط به ارزیابی عملکرد دستگاه (شاخص‌های عمومی و اختصاصی) در سال ۱۴۰۲ تشکر و قدردانی کرده است.

ارزیابی عملکرد در بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی، در راستای سه محور رضایتمندی مردم با ۵ شاخص، بهره‌وری و تعالی با هفت شاخص و عدالت با چهار شاخص در دستور کار قرار گرفته است و این دوره با ویژگی خاص حساسیت، مدیران استانی همراه بوده است.

تاریخچه برگزاری جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور در قالب سه دوره مورد بررسی قرار می‌گیرد. دوره اول مربوط به قبل از مصوبه هیات وزیران می‌باشد و هدف اصلی آن فرهنگ‌سازی در خصوص ارزیابی عملکرد بود. دوره دوم که از اواخر سال ۱۳۸۱ آغاز گردید مربوط به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی پس از تصویب آیین‌نامه مربوطه در تاریخ ۲۸ دیماه ۱۳۸۱ می‌باشد و دوره سوم شامل مدیریت عملکرد در قالب فصل ۱۱ قانون مدیریت خدمات کشوری می‌باشد. آیین‌نامه مربوط به آن نیز در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ تصویب و ابلاغ گردید.

طبق گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تمامی نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه‌های مختلف در سامانه «معنا» بارگزاری شده و قابل مشاهده است. همچنین گزارش مفصل برنامه ارزیابی و نتایج ارزیابی‌ها در قالب کتابی الکترونیک منتشر خواهد شد.

گفتنی است هر ساله شاخص‌هایی از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی رئیس جمهوری به دستگاه‌ها ارسال و پس از تکمیل شاخص‌ها و مستندات امتیازاتی به دستگاه‌ها در حوزه‌های مختلف تعلق گرفته و در نهایت امتیاز کلی مشخص می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =