کد خبر: 341286
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
۲۱ عنوان کارگاه تخصصی در کانون خلخال برگزار می‌شود

به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان، ۲۱ عنوان کارگاه تخصصی در مرکز فرهنگی هنری کانون خلخال برگزار می‌شود.

به گزارش روابط اداره کل کانون استان اردبیل، زهرا محیطی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون خلخال روز یکشنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۳ در گفتگو با روابط عمومی کانون استان گفت: برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و شناسایی و پرورش استعدادهای اعضا ۲۱ عنوان کارگاه تخصصی در کانون خلخال پیش‌بینی شده و فرایند ثبت‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها در حال انجام است.

وی گفت: این کارگاه‌ها برای مخاطبان دختر و پسر و در گروه‌های سنی مختلف از ۶ تا ۱۶ سال تدوین شده است.

محیطی بابیان اینکه این کارگاه‌ها از اول تیرماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: با پایان یافتن جلسات پیش‌بینی شده در هر مقطع زمانی، بلافاصله ثبت‌نام برای نوبت دوم تابستانی نیز انجام خواهد شد.

مربی مسئول کانون خلخال افزود: در کنار کارگاه‌های تخصصی، اعضای مرکز از فعالیت‌های عمومی نیز به صورت بسته‌های فرهنگی رایگان بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: نقاشی، خوشنویسی تحریری و قلم نی، طراحی، طنزنویسی، داستان‌نویسی، آموزش انواع کاردستی، قصه‌گویی، فن بیان و مجری‌گری، پویانمایی و موسیقی ازجمله عناوین کارگاه‌های تابستانی این مرکز است که در قالب فرهنگی، هنری و ادبی اجرا خواهد شد.

 این مسئول مرکز تصریح کرد: برای میزبانی شایسته از اعضا و مخاطبان مرکز، با رنگ‌آمیزی و رفع نیازمندی‌های تعمیراتی ساختمان، فضای مرکز با همت اداره کل کانون استان شاداب سازی شد.

محیطی خاطرنشان کرد: در این ایام اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی ویژه بزرگ‌سالان نیز مدنظر است تا اولیای اعضا هم در کنار فرزندان خود از خدمات کانون پرورش فکری بهره‌مند باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =