کد خبر: 341288
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
بازدید 36
برگزاری کارگاه آموزشی«مدیریت زمان» در کانون استان گیلان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان کارگاه آموزشی«مدیریت زمان» را ویژه همکاران این مجموعه فرهنگی برگزارکرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این کارگاه آموزشی با حضور ۱۲۳ نفر از همکاران ستادی و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان طی روزهای ۲۶ و ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ برگزارشد.

محمدرضا آزاده‌دل، دکترای مدیریت دولتی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان هم مدرس این کارگاه آموزشی بود و در ارتباط با چگونگی اولویت‌بندی در انجام کارها جهت جلوگیری از هدررفت زمان و پیش‌گیری از اضطراب، برای مخاطبان صحبت‌کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی«مدیریت زمان» در کانون استان گیلان

آزاده‌دل در همین‌ارتباط، راهکارهایی برای برنامه‌ریزی موثر و افزایش اعتمادبه‌نفس ارایه‌داد و افزود: مدیریت زمان بستری مناسب برای بهره‌وری هرچه‌بیش‌تر از فرصت‌ها فراهم‌می‌کند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه در همین‌ارتباط، برنامه‌ریزی مناسب را شیوه‌ای اثربخش برای پیش‌گیری از هدررفت زمان عنوان‌کرد و با بیان‌این‌که هدف‌گذاری و تلاش برای دست‌یافتن به اهداف قابل دسترس، آرامش‌بخش است‌، توضیح‌داد: ترسیم افق‌های دست‌نیافتنی موجب اضطراب و ناآرامی خواهدشد.

برپایه این گزارش، قانون‌های طلایی زمان، چگونگی مدیریت انرژی، مراحل تفویض اختیار موثر و معرفی نرم‌افزارهای مناسب از دیگر مواردی بود که  در صحبت‌های محمدرضا آزاده‌دل موردتوجه قرارگرفت.

او دیگر بخش صحبت‌های خود در این کارگاه ۸ ساعته مجازی را به گفت‌وگو با مخاطبان و پاسخ‌گویی به پرسش‌های آنان اختصاص‌داد و بر ضرورت بازنگری در شیوه‌های ناکارآمد و استرس‌زا تاکیدکرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =