پیمان برادری اعضا در شروع هفته ولایت و امامت

با شروع دهه ولایت و امامت برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛ با شروع دهه ولایت و امامت برنامه های متنوعی در مراکز کانون در سطح استان به شرح زیر برگزار گردید.

در مرکز فرهنگی هنری قاین، سرود گروهی با عنوان مولا علی درحال تمرین با ۵۰ نفر ازکودکان،  قصه گویی، معرفی کتاب با محوریت دعا و نیایش ویژه روز عرفه و نوشتن دل نوشته از دیگر فعالیت های اجرا شده بود.

در سربیشه به اعضای کانون کتاب بر بالین امپراطور معرفی شد، معرفی شخصیت حضرت ابراهیم، کاردستی های مرتبط با این ایام و پذیرایی از بچه ها از دیگر برنامه های اجرا شده بود.

در کانون فردوس اعضا کتاب دوستت دارم ای خدای مهربان را دور هم خواندند و مربی خوب مرکز داستان بندگی حضرت ابراهیم را برای اعضا قصه گویی کرد.

در نهبندان نیز مربی خوب ما  از کتاب قصه های قرآنی، قصه حضرت ابراهیم را برای بچه ها نقل کرد و کارگاه کاردستی مرتبط با این ایام برگزار نمود.

در مرکز یک بیرجند، اعضا به حل جدول مرتبط با عید قربان وساخت کاردستی  پرداختند.

در بشرویه نیز اعضا در طرح ادبی با خدا حرف بزن شرکت کردند و شعرخوانی به مناسبت این ایام و تمرین سرود گروهی به مناسبت عید غدیر را داشتند.

در سرایان اعضا در ابتدای دهه ولایت پیمان برداری با هم بستند و همچنین با مناسبت عید قربان و شخصیت حضرت ابراهیم(ع) آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =