کد خبر: 341384
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
غلامرضا بکتاش شاعر بهار، دوباره به بیرجند آمد

30و31 خرداد ماه 1403 غلامرضا بکتاش جهت برگزاری کارگاه شعر برای دومین بار مهمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛ غلامرضا بکتاش شاعر کودک و نوجوان در روزهای ۳۰و۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ برای مربیان ادبی کانون خراسان جنوبی کارگاه شعر برگزار می کند.

مهدی مظهری مدیر کل کانون در ابتدای این دوره آموزشی به اهمیت شعر کودک و کار تخصصی در این حوزه اشاره نمود و گفت کار با کودک و نوجوان بسیار حساس و تخصصی است و کانون که متولی حوزه کودک و نوجوان در کشور هست نباید بگذارد محتوای غیر استاندارد، اشعار غیر استاندار وارد این حوزه شود.

وی افزود در نسل های قدیم که کودک تا چشم به جهان می گشود لالایی می شنید و با شعر رشد می کرد در هر خانه ای اکثرا یک نظم سرا، مداح و شاعر یا نوحه سرا بود.

شایان ذکر است بکتاش 11 سال پیش در سال 1392 نیز برای کارگاه شعرسرایی خلاق به بیرجند سفر کرده بود، و خبر خوب اینکه علاقه مند به حوزه ادبیات می توانند، در نشست تخصصی آموزشی با عنوان از نوشتن تا خلاق نوشتن عصر پنج شنبه ۳۱ خرداد  ساعت ۱۷ در مرکز شماره یک بیرجند با حضور غلامرضا بکتاش برگزار خواهد شد شرکت کرده و جهت ثبت نام نیز با شماره ۰۹۳۹۲۲۴۱۹۹۸ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =