کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و محیط‌ زیست ایلام تفاهم نامه مشترک امضا کردند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام و مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست تفاهم نامه مشترک امضا نمودند

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام ، فاطمه رستگار درخصوص ضرورت استفاده و بهره مندی از ظرفیت‌های کانون پرورش فکری و اداره حفاظت محیط زیست برای تحقق اهداف زیست محیطی گفت: خرسندیم که با انجام این تفاهم نامه  با اداره کل محیط زیست در اجرای برنامه های فرهنگی هنری علمی پژوهشی و برنامه های فرایند محورتعامل مناسب وموفق داشته باشیم .

رستگار افزود: با همراهی و همکاری بیشتر واجرای کارگاههای آموزشی و برنامه های متنوع در شهر و روستا از سوی کارشناسان محیط زیست وهمچنین بهره گیری از زبان هنر در انتقال مفاهیم  زیست محیطی می توانیم این فرهنگ را نهادینه کنیم .

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و محیط‌ زیست ایلام تفاهم نامه مشترک امضا کردند

در ادامه محمدی مدیرکل اداره حفاظت و محیط زیست نیز ضمن ابراز خرسندی از انجام تفاهم نامه با توجه به اهداف کانون گفت : با حضور کودکان ونوجوانان وبراساس اصل ۵۷ قانون حفاظت از محیط زیست می توانیم فرهنگ سازی نماییم زیرا شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد وبا توجه به خلاقیتی که دارند ، نیازمند آموزش هستند . وی افزود : همه مردم باید این اصل را وظیفه خود بدانند ، زیرا مردم دوستدار محیط زیست هستندوباید آموزش را سرلوحه کارها قرار دهند.وزیرا اگر رفتار با طبیعت را یاد بگیریم به هدف رسیدیم . 

بهره‌گیری از ظرفیت‌های دو طرف برای ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ صیانت از محیط‌زیست، گسترش همکاری‌های مشترک و اجرای مفاد این تفاهم‌نامه از طریق تقویت و توان‌مندسازی نسل کودک ونوجوان در حوزه صیانت از محیط‌زیست، از موضوع‌های اصلی این تفاهم‌نامه محسوب‌می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =