در آستانه عید سعید غدیر خم مرکز جیم‌آباد برنامه‌های متنوعی برگزار کرد

جشن عید غدیر در مرکز جیم‌آباد با حضور اعضاء و والدین آنها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، مرکز جیم‌آباد با اجرای برنامه‌های متنوعی به پیشواز این روز رفت.
سمیه غضنفری مسئول مرکز جیم‌آباد با اعلام مطلب فوق افزود: عید غدیر سرآغاز ولایت مولا علی علیه‌السلام و عید محبان و دوستداران این اسوه و الگوی انسانیت و جوانمردی است. گرامی داشتن اعیاد مذهبی و زنده نگه‌داشتن روحیه نشاط معنوی در میان کودکان و نوجوانان یکی از بهترین راهها برای آشنا کردن ایشان با این جلوه‌های ارزشمند حیات انسانی است. از این جهت در آستانه عید ولایت و امامت و همزمان با شروع فعالیت‌های پر شور تابستانی، در مرکز جیم‌آباد برنامه‌های شاد و متنوعی با همکاری بسیج خواهران با حضور بیش از ۳۰۰ عضو کودک و نوجوان و والدین ایشان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این گردهمایی باشکوه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به اجرا در آمد که از آن جمله می‌توان به قصه‌گویی، تبین و معرفی واقعه غدیر، مولودی‌خوانی، دکلمه‌خوانی، اجرای سرود و در ادامه معرفی کانون و فعالیت‌های آن در تابستان، تقدیر از اعضای فعال و برندگان مسابقات، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری (کاردستی کاغذ و برش، ایستگاه نقاشی و دل‌نوشته، طرح شابلون غدیر روی دست...) اشاره کرد.
غضنفری اظهار داشت: در پایان این مراسم شرکت‌کنندگان نماز جماعت را به امامت امام جمعه جیم‌آباد اقامه کردند و از  سخنان ایشان در خصوص واقعه غدیر و مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح استفاده کردند.
 پایان بخش این برنامه پذیرایی و صرف نهار بود.

در آستانه عید سعید غدیر خم مرکز جیم‌آباد برنامه‌های متنوعی برگزار کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =