دیدار مدیرکل کانون خوزستان با نماینده مردم اهواز،کارون،باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با محمد امیر نماینده مردم اهواز،کارون،باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خوزستان، داریوش آقاسی در روز شنبه ۲ تیر ماه ۱۴۰۳ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با محمد امیر دیدار کرد.

داریوش آقاسی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت انتخاب ایشان در مجلس شورای اسلامی توسط مردم، برنامه های اجراء شده و برنامه های پیش روی کانون در تابستان و طرح تابستونتو بساز را تشریح کرد و گفت : فعالیت های تابستانی کانون پرورش فکری با شعار «تابستونتو بساز» برای پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

مدیرکل کانون خوزستان با اشاره به اهمیت و جایگاه کانون در استان خوزستان گفت: کانون پرورش فکری وظیفه تربیت غیر رسمی را برعهده دارد و از این بابت جایگاه ویژه ای بین کودکان و نوجوانان استان دارد.

آقاسی در ادامه افزود: کانون ظرفیت های بسیاری دارد، در طرح تابستونتو بساز برنامه ریزی هایی برای استفاده از این ظرفیت ها در جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان انجام شده است. البته برخی از این برنامه ها به دلیل مشکلات اعتباری به صورت محدود برگزار می‌شوند، که در صورت حمایت مسئولین استانی می‌توان از ظرفیت های بیشتری در این راستا استفاده کرد.

محمد امیر، انجام فعالیت های فرهنگی و هنری در تابستان را برای کودکان و نوجوانان استان بسیار با اهمیت دانست و بیان کرد: کانون پرورش فکری جای بسیار مهمی است، در اینجا استعداد کودکان و نوجوانان شناسایی و تقویت می شود. باید برای انجام هر چه بهتر این مسئولیت از کانون حمایت کرد و از مسئولین استانی نیز میخواهیم که در این زمینه همکاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =