کد خبر: 341727
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۷
بازدید 22
فراخوان عکاسی «وعده دیدار» در سمنان برگزار می‌شود

فراخوان عکاسی با عنوان «وعده دیدار» به همت کانون پرورش فکری استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، فراخوان عکاسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با عنوان «وعده دیدار» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار می‌شود.

الهام عباسی، مسؤول برگزاری فراخوان عکاسی «وعده دیدار» با بیان اینکه این فراخوان ویژه کودکان و نوجوانان منتشر شده است، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در مناسبت‌های مختلف، حضوری فعال در بدنه جامعه و در کنار مردم و جامعه هدف دارد و انتشار فراخوان عکاسی با عنوان «وعده دیدار» نیز در همین راستا انجام شده است.

وی تصریح کرد: همه کودکان و نوجوانان استان سمنان می‌توانند با ارسال عکس از حماسه حضور و همراهی با خانواه‌هایشان در انتخابات ریاست‌جمهوری در این فراخوان شرکت کنند.

فراخوان عکاسی «وعده دیدار» در سمنان برگزار می‌شود

مسؤول برگزاری فراخوان عکاسی «وعده دیدار» بیان کرد: لازم است تا شرکت‌کنندگان، آثار عکس خود را به همراه مشخصات کامل فردی در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۹۶۰۶۲۵۹۷۲ ارسال کنند تا در ارزیابی نهایی فراخوان شرکت داده شوند.

عباسی بیان کرد: مهلت ارسال آثار به فراخوان عکاسی «وعده دیدار»، ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ است و از آثار برتر با اهدای هدایای نفیسی تقدیر می‌شود.

پایان پیام/م/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =