"روی خط خبر ۸" کانون کرمانشاه

در راستای فعالیت‌های نوجوان‌محور استان، انتشار برنامه‌ی روی خط خبر است که نوجوان توانمند کانون کرمانشاه، به صورت هفتگی وقایع مهمی که در کانون گذشته است را روایتگری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، در راستای فعالیت‌های نوجوان‌محور استان، انتشار برنامه‌ی "روی خط خبر" است که نوجوان توانمند کانون کرمانشاه، به صورت هفتگی وقایع مهمی که در کانون گذشته است را روایتگری می‌کند.
بر همین اساس و با توجه به سیاست‌های کلی کانون و فعالیت‌های نوجوان‌محور و زمینه‌سازی برای تشکیل باشگاه خبرنگاران نوجوان در کانون استان، برنامه‌ی "روی خط خبر" توسط سوگند میرزایی عضو نوجوان توانمند و فعال کانون کرمانشاه، تهیه و اجرا می‌گردد.
در همین راستا "روی خط خبر" شامل اعلام اخبار مهمی می‌شود که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خصوص کانون استان رخ می‌دهد و به قولی روایتگر نوجوان آن، در دقایقی راوی آنچه است که در کانون می‌گذرد و توسط روابط عمومی کانون استان کرمانشاه (در هفته‌ای که گذشت) انتشار داده شده است.
در "روی خط خبر ۸" این هفته نیز شاهد اهم اتفاقات کانونی در هفته‌ی گذشته هستیم که در نظر گرفتن اهمیت برنامه‌ها و ایام تابستان نیز بخشی از آن است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فایل صوتی "روی خط خبر ۸" از طریق عبارت ذیل اقدام نمایند:

روی_خط_خبر۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =