اولین جلسه شورای نوجوانان کانون در تبریز برگزار شد

نخستین نشست شورای نوجوانان کانون با هدف بحث و تبادل نظر در خصوص توسعه فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون در تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی این نشست با هدف بررسی راه کارهای توسعه فعالیت های  مراکز فرهنگی هنری کانون و احصاء چالش‌ها و موانع پیش رو در این خصوص برگزار و نوجوانان شرکت کننده نیز به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

علی بینش مدیر کل کانون استان آذربایجان شرقی در آغاز این جلسه با اشاره به اینکه "نوجوانان" به عنوان یکی از سه محور اصلی فعالیت‌های کانون در راهبردها و سیاست‌های سال جاری هستند، تاکید کرد: شورای نوجوانان نقش اساسی در تصمیمات و اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری داشته و به عنوان بازوی فکری و اجرایی در کنار مربیان کانون به توسعه کمی و کیفی برنامه‌ها و فعالیت‌ها کمک می‌کنند.

وی در عین حال تصریح کرد: جلسات شورای نوجوان در هر مرکز به صورت مستمر و منظم تشکیل و جلسات استانی این شورا نیز به صورت فصلی برگزار خواهد شد. 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان:  نوجوانان خلاق و توانمند شورای نوجوانان را یکی از سرمایه‌های عظیم کانون برای آینده عنوان و خطاب به نوجوانان تصریح کرد: شما به عنوان بازوان اجرایی و فکری مربیان آینده و نقش اثرگذاری در افزایش اعتماد و خانواده‌ها به کانون دارید.

در این جلسه که معاون فرهنگی استان و کارشناسان ستادی به همراه مربیان مسئول مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز نیز حضور داشتند، در خصوص فرایند فعالیت‌های شورای نوجوانان بحث و تبادل نظر شد.

هر یک از نوجوانان حاضر در این جلسه نیز به بیان نکته نظرات خود پرداختند ضمن آنکه مربیان مسئول مراکز کانون تبریز تجربیات کار با نوجوانان و دستاوردهای ارزشمند آنان را مطرح و بر اهمیت آن تاکید کردند.

گفتنی است از ابتدای سال جاری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی اقدام به تشکیل شورای نوجوانان کرده اند.

جذب و پایدارسازی نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون، شناسایی نوجوانان خلاق و توانمند، توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری از اهداف تشکیل شورای نوجوانان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =