برگزاری اردوی «جست وجوگران گنج» در باشگاه دختران نوجوان «اوج» کانون استان فارس

اردوی «جست وجوگران گنج» در باشگاه دختران نوجوان «اوج» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، اردوی «جست وجوگران گنج» در ۶ و ۷ تیر ماه ۱۴۰۳ به مدت دو روز برگزار شد.

سالمیان مسئول باشگاه دختران نوجوان《اوج» گفت: اردوی «جست وجوگران گنج» اردویی بود؛ که توسط باشگاه دختران اوج ویژه دختران ۱۳ تا ۱۸ سال طراحی شده بود.
وی افزود: اهداف این اردو نوجوان محوری، ایجاد یک فضای امن و شاد برای دختران نوجوان شیرازی، تقویت بینش دانش آموزان نسبت به گنج حقیقی، تقویت روحیه همکاری و کار گروهی، تقویت روحیه کنجکاوی و تلاش، قرار گرفتن دختران نوجوان در گروه همسالان تاثیرگزار، پیدا کردن هویت فردی و نکات تربیتی و جذب عضویت نوجوان در باشگاه دخترانه اوج بود.

سالمیان گفت: این اردو در باغ مهربانو واقع در پیاده رو سلامت به مدت دو روز و هر روز با ظرفیت ۱۷۰ نفر برنامه ریزی شده بود؛ و به صورت نیم روزه و مدت ۴ ساعت، دانش آموزان به صورت گروهی با هم رقابت می کردند؛ و ۱۳ مرحله مسابقه هیجانی، چالشی و اطلاعاتی را پشت سر می گذراندند؛ و در هر مرحله به گنج نزدیکتر می شدند.

وی خاطر نشان کرد: نکته تربیتی در این اردو این بود؛ که ما می خواستیم آن ها به این نکته پی ببرند؛ که در واقع گنج واقعی خود آن ها هستند؛ و آن ها را با هویت فردیشان بیشتر آشنا کنیم؛ تا در زندگیشان به دنبال گنج واقعی، که پیدا کردن استعداد ها و توانایی هایشان است؛ هدایت شوند.

وی گفت: کادر این برنامه دانش آموزانی بودند؛ که قبل از برگزاری اردو آموزش های لازم را کسب کرده بودند.

وی افزود: ما علاوه بر مسابقات چالشی، پذیرایی، ایجاد غرفه های مربوط به حوزه دختران، کتاب و محصولات فرهنگی را نیز داشتیم.
لازم به ذکر است باشگاه نوجوانان اوج در محل مرکز شماره یک شیراز و زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس است.
 برگزاری اردوی «در جستجوی گنج» در باشگاه دختران نوجوان «اوج» کانون استان فارس
 برگزاری اردوی «در جستجوی گنج» در باشگاه دختران نوجوان «اوج» کانون استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =