کانون پرورش فکری محل امنی برای کودکان ونوجوانان است

سمانه حسن پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان گفت: از کانون پرورش فکری حمایت می کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان و جمعی از کارشناسان با سمانه حسن پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان دیدار و گفت وگو کردند.
درابتدای این نشست بازدید رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان گزارشی از عملکرد کانون و پروژه های در دست ساخت کانون دراستان لرستان ارائه داد.
داوری اظهار داشت: ۳ پروژه ساخت مراکز فرهنگی هنری در شهرستان های خرم آباد، نورآباد و کوهدشت درحال انجام است که برای سرعت بخشیدن به روند تکمیل این ساختمان ها نیاز به تخصیص بودجه و حمایت های استانی هستیم.  

کانون پرورش فکری محل امنی برای کودکان ونوجوانان است


داوری درادامه به تجهیز وسایل سرمایشی، گرمایشی، تجهیز گنبد رصد خانه مرکزعلوم ونجوم کانون، شادابسازی مراکز فرهنگی هنری در سراسر استان اشاره کرد و گفت: برای حضور هرچه بهتر کودکان ونوجوانان و فراهم ساختن شرایط برگزاری کلاس های تابستانی و کارگاه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و علمی نیاز به به روز رسانی تجهیزات مراکز است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان در پایان گفت: ۳۰ مرکز کانون پرورش فکری شامل ۲۰مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی در شهر ها و روستاهای سراسر استان فعالیت می کنند و امیدواریم با پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان و کانون کشور هرچه زودتر شاهد افتتاح این مراکز باشید.

کانون پرورش فکری محل امنی برای کودکان ونوجوانان است


در ادامه این نشست صمیمی سمانه حسن پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان ضمن قدردانی از تلاش مدیرکل و کارکنان در خدمت رسانی به کودکان ونوجوانان استان گفت: کانون پرورش فکری و فعالیت های آن را می شناسم و کار با کودکان ونوجوانان از جمله کارهای مهم و تاثیرگذار است.  
حسن پور افزود: کانون بهترین مکان برای رشد فکری کودکان ونوجوان است و با داشتن امکانات و فضای مناسب و مربیان توانا زمینه ساز رشد قشر آینده سازجامعه می شود.  
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اضافه کرد: ما در سازمان مدیرت برنامه بودجه همکاری های لازم را درجهت اتمام پروژه های نیمه تمام احداث مرکز در سایت مسکن مهرخرم آباد، نورآباد، کوهدشت، تجهیز مراکز و راه اندازی و تجهیز گنبد رصد خانه مرکزعلوم ونجوم کانون انجام می دهیم.

کانون پرورش فکری محل امنی برای کودکان ونوجوانان است


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =