نشست صمیمانه مدیرکل کانون پرورش فکری با اعضا و خانواده هایشان در شهرستان حاجی آباد

مدیر کل کانون پرورش فکری استان هرمزگان با حضور در مرکز فرهنگی هنری حاجی آباد،با اعضا و خانواده ها نشست صمیمانه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری استان در مرکز فرهنگی هنری حاجی آباد حضور یافت.

این جلسه با حضور اعضای شورای والدین و با هدف بازشناسایی اهداف کانون پرورش فکری و طرح موضوع با اعضای مرکز حاجی آباد برگزار گردید. پشتکوهی در این جلسه به اهمیت و جایگاه فعالیت های فرهنگی،هنری و ادبی کانون در رشد و پرورش کودکان و نوجوانان با والدین را، مطرح و به گفتگو در این باره پرداخت.

نشست صمیمانه مدیرکل کانون پرورش فکری با اعضا و خانواده هایشان در شهرستان حاجی آباد

وی به معرفی کانون وفعالیت های آن اشاره کرد و در زمینه خواسته ها ونیازهای مرکز با اعضا به پرسش و پاسخ پرداخت. اعضا ضمن معرفی خود و بیان احساساتشان در زمان حضور در کانون، درخواست بازی و سرگرمی های متناسب با گروه سنی نوجوان را داشتند و مدیرکل کانون استان قول مساعد در جهت تهیه بازی و سرگرمی های این گروه سنی را دادند.

در ادامه نوشین فرهادی کارشناس هنری استان هرمزگان به معرفی کارگاه های فصل تابستان و اهمیت فعالیت های هنری در اوقات فراغت تابستان اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =