حضور اعضای فعال ادبی کانون قم در جمع شاعران عاشورایی

نشست شعرخوانی شاعران کودک و نوجوان آیینی به مناسبت آغاز ماه محرم و در آستانه‌ی روز شعر آیینی و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان قم، این آیین که ۱۲ عضو فعال ادبی مراکز قم نیز در آن حضور داشتند، به بهانه آغاز فعالیت‌های حسینی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز ۱۶ تیر ۱۴۰۳ برگزار و در آن از کتاب «گل کم تحمل است» با موضوع قیام امام حسین (ع) نیز رونمایی شد.

جواد محقق، بابک نیک طلب، میلاد عرفان پور، طیبه شامانی، میم علایی، نسرین شهبازی، پیوند فرهادی، صبا فیروزی، ریحانه نوری، محمد میرزایی بازرگانی، نسترن حاتمی، زهرا توقع همدانی، خاتون حسنی، طاهره شهابی، آزاده سالمی، حمید هنرجو، سعیده اصلاحی، مسعود طاهری عضد، علیرضا حکمتی، اکرم‌السادات هاشمی‌پور و کبری بابایی و غزل سادات آقایان از استان سمنان و عضو باشگاه قاف از شاعرانی بودند که در این برنامه شعرخوانی داشتند. حامد علامتی مدیرعامل کانون نیز در این آیین حضور داشت و در آن سخنرانی کرد.

همچنین در این برنامه با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون از پوستر دومین گردهمایی کودکان عاشورایی رونمایی شد و در ادامه با قدردانی از سید حبیب نظاری، مریم اسلامی و فاطمه ناظری آیین رونمایی از کتاب «گل کم تحمل است» صورت گرفت.

شعرخوانی شاعران عاشورایی، رونمایی از کتاب «گل کم تحمل است»

دیدار اعضای مراکز کانون قم با شاعران و گفتگو با آنها از دیگر برنامه های این نشست بود. گفتنی‌است محمد داستان مربی مطرح خوشنویسی کانون پرورش فکری استان قم در حاشیه این برنامه به خوشنویسی اشعار عاشورایی پرداخت.

شعرخوانی شاعران عاشورایی، رونمایی از کتاب «گل کم تحمل است»شعرخوانی شاعران عاشورایی، رونمایی از کتاب «گل کم تحمل است»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =