کانون میزبان شب نشینی نوجوانان محلات بندرعباس با شعار "تابستونتو بساز "

رابطین دفتر مردمی تحول اجتماعی شهر بندرعباس جلسه ای به منظور اجرایی کردن برنامه های شب مانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رابطین دفتر مردمی 13 محله کم برخوردار شهر بندرعباس به منظور اجرایی کردن برنامه های شب مانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جلسه ای برگزار کردند، این جلسه با حضور آرمات مسئول میز نوجوان دفتر مردمی تحول اجتماعی بندرعباس برگزار شد.

افتتاحیه شب مانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار "تابستونتو بساز"

غفاری مسئول مرکز مجتمع آفرینش بیان کرد: در این نشست دو ساعته که با حضور نعیم اسدی معاون فرهنگی کانون برگزار شد، تصمیم بر این شد که از هر محله کم برخوردار 60 نوجوانان دختر و 60 نوجوان پسر که حضور فعال دارند انتخاب شوند و به صورت جداگانه دختران و پسران هر محله یک شب مانی را در کانون پرورش فکری داشته باشند.

غفاری افزود: افتتاحیه این شب مانی ها که در مجتمع آفرینش کانون از 9 شب آغاز و افتتاحیه با تلاوت قرآن کریم، سرود جمهوری اسلامی، اجرای برنامه توسط اعضا و... خواهد بود.

وی گفت: در ادامه این برنامه اعضا در کارگاه ها حضور پیدا کرده و از اکوسیستم جانوری، دریایی، بخش فیزیک ، آسمان نماها و... بازدید می کنند.

غفاری ادامه داد: برنامه های فرهنگی و مذهبی با توجه به ایام ماه محرم و ماه صفر که در پیش داریم طراحی شده که اعضا در این کارگاه ها شرکت کنند و همچنین پایان بخش این برنامه با اقامه نماز جماعت صبح است که یک برنامه خوب و به یاد ماندنی برای بچه ها در کانون رقم خواهد خورد.

لازم به ذکر است بچه هایی که تمایل حضور به صورت مستمر در کانون پرورش فکری را دارند به مراکز کانون ارجاع داده می شوند.

غفاری تصریح کرد: در پایان این نشست رابطین محلات از ظرفیت های مجتمع آفرینش و بخش های مختلف کانون بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =