برگزاری نشست هم افزایی بین دستگاههای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در جهت اهداف مشترک حوزه کودک و نوجوان

نشست هم افزایی بین دستگاههای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در جهت پیشبرد اهداف مشترک حوزه کودک و نوجوان با حضور معاون توسعه ومدیریت منابع کانون پرورش فکری کشور، معاون سیاسی، اجتماعی استانداری، مدیر کل کانون پرورش فکری ، رئیس دانشگاه فرهنگیان،مدیر کل کتابخانه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد، رئیس سازمان دانش آموزی و معاون توسعه نوسازی مدارس در هتل پارسیان یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم افزایی بین دستگاههای فرهنگی  کهگیلویه و بویراحمد در جهت پیشبرد اهداف مشترک حوزه کودک و نوجوان با حضور معاون توسعه ومدیریت منابع کانون پرورش فکری کشور، معاون سیاسی، اجتماعی استانداری، مدیر کل کانون پرورش فکری ، رئیس دانشگاه فرهنگیان،مدیر کل کتابخانه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد، رئیس سازمان دانش آموزی و معاون توسعه نوسازی مدارس در هتل پارسیان یاسوج برگزار شد.
معاون سیاسی، اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن خیر مقدم و معرفی ظرفیت های استانی به عملکرد خوب کانون اشاره کردند و گفت: از این نزدیک شاهد روند پیشرفت اهداف و برنامه های کانون استان هستم، برگزاری همایش آموزشی  معاونین مالی اداری کانون به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد می تواند روند پیشرفت کانون استان را تسریع ببخشد.
هاشمی از مدیریت کانون پرورش فکری کشور جهت انتخاب استان به عنوان میزبان همایش تشکر و گفت: از دستگاههای اجرایی استان نیز که کانون پرورش فکری را در اجرایی هر چه بهتر این برنامه یاری می کنند کمال قدر دانی را دارم.
معاون سیاسی، اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کانون پرورش فکری در این اوضاع بداخلاقی های  فرهنگی و توسعه هر روز آسیب های اجتماعی که در کشور وجود دارد، صحنه گر دانی دشمن و نیز بی توجهی مسؤلان و خانواده ها کار بسیار سختی بر عهده دارد.
هاشمی با بیان اینکه کانون با یک قشر صاف و پاک سر وکار دارد، گفت: انشاالله هر چه در این سرزمین صاف و پاک بکارید همان را درو نمایید.

وی اصلاح مدیریت فرهنگی کشور را ضروری دانست افزود: امیدوارم با روحیه جهادی و انقلابی که در مدیران کانون سراغ داریم گام های بلندی را  جهت رشد و و شکوفایی استعداد های کودکان و نوجوانان کشورمان برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =