اولین نشست آموزشی ارتباط موثر مادر و دختر در اسلام‌آباد غرب

اولین نشست آموزشی ارتباط موثر مادر و دختر در مرکز شماره ۱ اسلام‌آباد غرب، با همکاری کانون کرمانشاه و حلقه‌های میانی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین نشست آموزشی ارتباط موثر مادر و دختر در مرکز شماره ۱ اسلام‌آباد غرب، با همکاری کانون کرمانشاه و حلقه‌های میانی صورت گرفت.
در دنیای امروز نحوه ارتباط بین فرزندان و والدین آنها به خصوص در سنین نوجوانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید به تربیت و آموزش نسل آینده که در تعیین سرنوشت آنها و ساخت دنیای پیش رو اثرگذار است، توجه داشت. 

اولین نشست آموزشی ارتباط موثر مادر و دختر در اسلام‌آباد غرب
در مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، علاوه بر اجرای اهداف و سیاست‌های مدون تعیین شده، اجرای برنامه‌های خانواده‌محور نیز از اهمیت بسازایی برخوردار است و در این زمینه نیز اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته که از بازخورد مطلوب مخاطبان برخوردار بوده است.
بر همین اساس اولین نشست آموزشی ارتباط موثر مادر و دختر با حضور استاد خدادادی کارشناس امور خانواده در مرکز شماره ۱ اسلام‌آباد غرب توسط حلقه‌های میانی برای مادران برگزار شد. گفتنی است محوریت این نشست نحوه ارتباط‌گیری مادران با نوجوانان به خصوص دختران و شناخت ویژگی‌های دختران نوجوان بود و مادران اعضای مرکز از مخاطبان اصلی این برنامه بودند.

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =