گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در مراکز کانون استان آذربایجان غربی

مراکز کانون استان آذربایجان غربی با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، به مناسبت ۲۶ مرداد ماه، که جلوه باشکوهی از تاریخ ملتی همیشه در صحنه، غیور و سرافراز است، کودکان و نوجوانان مراکز کانون استان با ویژه برنامه هایی این روز را گرامی داشتند.

ساخت پرنده و کارت پستال در کارگاه های کاردستی، تهیه طرح های دیواری، معرفی وقایع و ایام، معرفی کتاب های دفاع مقدس ، داستان نویسی با موضوع «پرستوها به لانه بازگشتند»، بلندخوانی کتاب آزاده، قصه گویی قصه های «فقط بابا می تواند مرا از خواب بیدار کند» و « پرواز کبوترها»، نمایش فیلم، دلنوشته، اجرای سرود و خوانش شعر از مهم ترین فعالیت های اجرا شده به این مناسبت در مراکز کانون استان بود.

شایان ذکر است؛ دیدار با آزاده سرافراز همت جعفری از دیگر برنامه هایی بود که توسط مرکز ماکو انجام شد.

 این دیدار که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ترتیب یافته بود با حضور اعضای نوجوان، مربیان مرکز ماکو و کارشناسان بنیاد شهید آن شهرستان در جهت آشنایی اعضا با ایثارگری های غرور آفرینانه آزادگان  در صیانت از آرمان های رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفت.

در این دیدار همت جعفری ضمن بیان خاطرات اسارت خود، به سوالات نوجوانان پاسخ داد.

گفتنی است؛ این ویژه برنامه ها با مشارکت کانون یاران در مراکز کانون استان انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =