اولین دوره‌ی رقابت‌های رباتیک استان

در راستای برگزاری کارگاه‌های تخصصی رباتیک در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری و جذب و پرورش نوجوانان مستعد در این زمینه، اداره‌ی کل کانون استان در نظر دارد اولین دوره‌ی این رقابت‌ها را در سراسر استان برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، به جهت استقبال قابل توجه کودکان و نوجوانان از کارگاه‌های رباتیک و همچنین کسب عناوین و رتبه‌های مختلف در این رویدادها، اداره‌ی کل کانون استان در نظر دارد در ششم مهرماه ۱۴۰۳، اولین رقابت‌های این رشته را برگزار کند.

مدیرکل کانون استان ضمن اعلام این مطلب گفت: رقابت‌های شهرستانی رشته‌ی ربایتک در سال‌های گذشته بین تیم‌های کانونی و آزاد توسط ارگان‌های مختلف برگزار گردیده و درخشش اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حضور اساتید برجسته در کارگاه‌های کانون، ما را بر آن داشت تا اولین دوره‌ی مسابقات رباتیک را بصورت استانی بین تمامی گروه‌های کانونی و آزاد در هفت بخش برگزار کنیم.

روح‌الله واحد استقبال خوب اعضا از کارگاه‌های رباتیک در سال‌های گذشته را بسیار قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: بر اساس یکی از سیاست‌های کانون که نوجوان محوری است، مقرر گردید علاوه بر کیفیت بخشی به این کارگاه‌ها؛  زیر ساخت‌های لازم برای اعضایی که به مراحل برنامه‌نویسی می‌رسند پیش بینی گردد و حمایت‌های مادی و معنوی در این خصوص صورت پذیرد. واحد در مورد بخش‌های این رقابت گفت: این سری از مسابقات در هفت بخش "جنگجو، فوتبالیست، آتش‌نشان، برنامه‌نویسی، رالی کودکان، جنگجوی سنگین‌وزن و ربات‌های خلاق" پیش بینی شده است که طبق زمان‌بندی اعلام شده، روز جمعه ۶ مهرماه ۱۴۰۳ رقابت پایانی این گروه‌ها انجام خواهد شد.

مدیرکل کانون استان، بیستم شهریور ۱۴۰۳ را آخرین فرصت ثبت‌نام نهایی اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان بصورت فردی و گروهی می‌بایست مشخصات خود و بخش انتخابی را به‌همراه موارد خواسته شده، در سامانه chvb.kpf.ir ثبت نمایند.

گفتنی است این رقابت‌ها به صورت لیگ برگزار می‌گردد و علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه‌نامه و مقررات به سایت مذکور و یا به کانال اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در اپلیکیشن ایتا به آدرس https://eitaa.com/kpf_chb مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =