جلسه شورای فرهنگی کانون هرمزگان با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری برگزار شد

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به جهت آشنا شدن با طرح های نشاط اجتماعی و انسجام ملی در جلسه شورای فرهنگی کانون شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان هرمزگان، جلسه شورای فرهنگی کانون با حضور پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری به همراه سپیده جوادی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری روز شنبه سوم شهریورماه برگزار شد.

جلسه شورای فرهنگی کانون هرمزگان با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری برگزار شد

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری در ابتدای این جلسه بیان کرد: کانون همواره با اجرای برنامه های هدفمند به نشاط اجتماعی جامعه کمک کرده است . امسال بیست و ششمین سال جشنواره بین المللی قصه گویی با هدف عمومی سازی و مردمی سازی قصه گویی در بین اقشار مختلف جامعه و فضاسازی و ارتقای ظرفیت قصه گویی به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی به عنوان یک ابزار تربیتی در کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد. پشتکوهی در ادامه این جلسه نیز به اجرای برنامه های پیک امید در محلات، سواحل و جشنواره آوای حرا اشاره کرد.

سپیده جوادی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان همواره یک دستگاه بسیار فرهیخته است که در ترویج ارزش ها و پرورش نسلی فرهیخته اقدامات موثری انجام داده است لذا دفتر اموراجتماعی از کانون حمایت خواهد کرد و در هم افزایی دستگاه ها با کانون اقدام خواهد نمود .

در پایان کارشناسان در خصوص طرح ها و اهمیت آن سخنانی را مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =