کد خبر: 344623
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
بازدید 55
اردوی یک روزه اعضای قم به کهک

۸۰ نفر از اعضای فعال مراکز شماره ۱، ۵ و ۱۰ در دو روز ویژه‌ی دختران و پسران ۱۸ و ۱۹ شهریور به اردوی یک‌روزه کهک رفتند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، ۸۰ نفر از اعضای فعال مراکز شماره ۱، ۵ و ۱۰ در دو روز ویژه‌ی دختران و پسران ۱۸ و ۱۹ شهریور به اردوی یک‌روزه کهک رفتند.

بازدید از سرزمین شگفت انگیز و ماجراجویانه زنبورها اولین برنامه این سفر بود. مجموعه گردشگری سرزمین زنبورها، بزرگترین بیواریوم دنیاست که در استان قم مشغول به فعالیت است و روزانه میزبان جمع زیادی از مردم کنجکاو این گرایش کشاورزی است. در این گردش علمی اعضا از بخش‌های مختلف این مجموعه دیدن کردند و با زندگی این موجود شگفت‌انگیز از نزدیک آشنا شدند. این سفر به دنیای درون کندوها، آشنایی با زندگی زنبورها و تجربه حضور نزدیک در کنار زنبورها از شگفتی‌های این برنامه بود.

اردوی یک روزه اعضای قم به کهک

حضور در امامزاده زینب خاتون، قرائت دعا، اقامه نماز، صرف نهار و کوهنوردی و زیارت مزار شهدای گمنام از دیگر برنامه‌های این سفر یک‌روزه بود. بازی‌های گروهی، مسابقه فوتبال، بدمینتون و همچنین آب‌بازی با استفاده از بطری‌های پلاستیکی و مسابقه پانتومیم یک روز شاد را برای بچه‌ها ساخت.

اردوی یک روزه اعضای قم به کهک

اعضا در کارگاه ادبی در کنار فاطمه نوری، مربی ادبی استان با موضوع زنبورعسل شعرخوانی کردند و در آخر ساخت ساز با گِل، روز به خاطر ماندنی برای بچه ها به یادگار گذاشت. نوشیدن چای از چایخانه امامزاده و گرفتن عکس یادگاری پایان بخش این سفر یک روزه بود.

اردوی یک روزه اعضای قم به کهکاردوی یک روزه اعضای قم به کهک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =