مهمترین کار خبرنگاران نوجوان مطالبه گری باشد

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح باشگاه خبرنگاران نوجوانان کانون گفت: مهمترین وظیفه شما پس از درس خواندن این است که مطالبه‌گر باشید و امید را به جامعه تزریق کنید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان کهگیلویه‌وبویراحمد سلیمان شهبازی در مراسم افتتاحیه باشگاه خبرنگاران نوجوانان کانون استان  با بیان اینکه هیچ چیز به اندازه رساندن صدای مردم در پیشبرد امور تاثیر گذار نیست، اظهار داشت: تولید محتوای مناسب  با داشتن دانش چند بعدی در زمینه‌های مختلف می‌تواند بسیار به شما جهت پیشبرد اهداف خود در این رسالت بزرگ کمک کند .

وی صداقت و حق گویی در اخبار را ویژگی خوب یک خبرنگار دانست و افزود: اخبار به گونه‌ای باید در جامعه ارائه شود که امیدبخش باشد.

شهبازی ادمه داد: خبرنگاران باید اخباری را مدنظر قرار دهند که تولید و انتشار آن تاثیرگذار باشد و در مواردی که نیاز به پیگیری و انتشار اخبار است، از ترک فعل پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه صحت ، سرعت و دقت سه شاخصه مهم حوزه رسانه است تصرح کرد: امروز ۴۰ خبرنگار نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کمک و یاری کانون خواهد آمد و با رعایت سه مولفه اصلی خبر کانون پرورش فکری استان را در پیشبرد اهداف یاری خواهند کرد.

گفتنی است این نشست با برپایی کارگاه آموزشی خبرنگاران نوجوان با حضور اساتید برجسته استانی از آموزش و پرورش و صدا و سیما با همکاری سازمان دانش آموزی برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =