فعالیت سایت جدید مسابقات اینترنتی كانون آغاز شد

راه پیروزی در كلام وحی نخستین مسابقه‌ای است كه در سایت جدید مسابقات اینترنتی كانون پرورش فكری كودكان ونوجوانان فعال شده است.

به گزارش روابط عمومی كانون، در آستانه سی و یكمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی كاربران اینترنت و كودكان ونوجوانان علاقه‌مند به شركت در مسابقات اینترنتی می‌توانند برای پاسخ‌گویی به 14 سوال این رقابت اینترنتی صفحات كلام الله مجید را مقابل خود قرار دهند و به آیات مورد اشاره در کنار هر سوال مراجعه کنند.
تمامی این سوال‌ها از آیات قرآن کریم انتخاب شده است و جواب‌های صحیح باید در جای خالی میان معانی فارسی این آیات قرار ‌گیرد.
سوال‌های مسابقه " راه پیروزی در كلام وحی" به صورت عمده از میان آیاتی با مضمون جهاد، شهادت، هجرت، صبر و استقامت در راه پیروزی، نیكوكاری و امر به معروف و نهی از منكرطرح شده است.
زمان پاسخ گویی به سوال‌ها نیز 25 دقیقه و مهلت شركت در مسابقه تا روز 30 اردیبهشت سال 1389 تعیین شده است.
همچنین در برگزاری مسابقه راه پیروزی در كلام وحی كانون‌های دو استان خراسان رضوی و خراسان شمالی مشاركت دارند.
مشارکت کنندگان در این رقابت به برگزیدگان مسابقه پس از پایان مهلت تعیین شده جوایزی را اهدا خواهند کرد.
بر اساس این گزارش كاربران سایت جدید مسابقات اینترنتی كانون با مراجعه به این سایت و یك بار ثبت نام می‌توانند از این پس در تمامی مسابقات آن شركت كنند.
گرافیک و امکانات مناسب این سایت - که در آستانه دهه فجر امسال  راه اندازی شد - بر جذابیت‌های آن افزوده است.
از جمله امکانات جدید این سایت باید به امکان قرار دادن سوال‌های صوتی، تصویری و فیلم، طراحی سوال‌های چند گزینه‌ای، امکان جست و جو در مسابقات سایت و ارایه کارنامه به شرکت کنندگان اشاره کرد.
 سایت جدید مسابقات اینترنتی کانون به نشانی www.kanoonquiz.ir در حال حاضر فعال شده و دسترسی به آن از طریق سایت اصلی کانون نیز به نشانی www.kanoonparvaresh.com امکان‌پذیر است.