حضور در جشنواره پویانمایی مهم‌ترین پشتوانه انیمیشن‌سازان است

مهدی حسین‌‌زاده که با فیلم «کمک» در بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره پویانمایی تهران حضور دارد، این جشنواره را مهم‌ترین حامی انیمیشن در کشور می‌داند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارگردان نمایش «کمک» معتقد است: در فضایی که انیمیشن، حامی و سرمایه‌گذار ندارد، جشنواره پویانمایی تهران، مهم‌ترین حامی انیمیشن در کشور است، چرا که حضور در این جشنواره برای ادامه فعالیت‌های حرفه‌ای یک پشتوانه محکم محسوب می‌شود.
حسین‌زاده در توضیح این نکته می‌گوید: جشنواره پویانمایی تهران یکی از جشنواره‌های معتبر کشورمان است و وقتی اثری در یکی از بخش‌های این جشنواره پذیرفته می‌شود، به این معناست که از استاندارهای لازم برخوردار است و وقتی اثری در این جشنواره موفق به کسب رتبه می‌شود، یعنی توانایی کارگردان ارزش سرمایه‌گذاری و حمایت کردن را دارد.
انیمیشن «کمک» یک اثر دانشجویی است که در بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره پویانمایی تهران حضور دارد. کارگردان این فیلم، مواردی چون ایجاد ارتباط و تعامل بین هنرمندان انیمیشن ساز، معرفی استعدادهای جوان، دیدن بهترین آثار تولید شده در حوزه انیمیشن، امکان تماشای آثار خارجی، یادگیری و کسب تجربه‌های بیشتر را از ویژگی‌های جشنواره پویانمایی می‌داند. 
هشتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، 13 تا 17 اسفند سال جاری به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران و 5 استان کشور برگزار می‌شود.