عرضه بیش از ۵۰ اثر چاپ اول کانون در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

بیش از ۵۰ عنوان از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تازه‌ترین آثار منتشر شده طی یک سال گذشته برای اولین بار در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارایه می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب‌ها با موضوع‌های متنوع از قبیل: رمان، طنز، داستان کودکانه، کتاب کاردستی، هنری‌ادبی، نمایش‌نامه و کتاب‌های دوزبانه برای گروه‌های سنی مختلف تالیف شده است.
 بر اساس این گزارش از میان آثار جدید کانون می‌توان به کتاب‌هایی چون «جلد سوم جزیره بی‌تربیت‌ها» نوشته شهرام شفیعی، «یک موجود عجیب، خیلی عجیب» اثر روندا آرمیتچ، «آدم کوچولوی گرسنه» نوشته پیِر دلی ترجمه کلر ژوبرت، «قلقلی» و « برش بزن بچسبون» از محمدعلی کشاورز، «قندآباد» تالیف سیدسعید هاشمی و رمان‌های نوجوان با موضوع‌های متنوع و خواندنی اشاره کرد.
علاقه‌مندان می‌توانند این آثار را از سالنE ۲۴ واقع در ضلع شمالی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) غرفه عرضه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه کنند.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ازصبح ۱۰ اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شروع و تا ۲۰ اردیبهشت روزهای عادی از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰  و روزهای تعطیل از ۹ صبح تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان است.