پنج درصد تخفیف ویژه برای مشترکان محصولات کانون در نمایشگاه کتاب تهران

کودکان و نوجوانانی که نسبت به ثبت نام و یا تمدید اشتراک خود برای محصولات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اقدام کنند از 5 درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بخش اشتراک محصولات کانون در نمایشگاه کتاب از کودکان و نوجوانانی که مایلند هر ماه تولیدات کانون را  از طریق پست دریافت کنند، ثبت‌نام به‌عمل آورد.
در عین حال بخش اشتراک مدیریت بازرگانی کانون برای مشترکان محصولات خود در گروه‌های سنی 3 تا 18 سال بر اساس گروه سنی افراد، هر ماه تعداد 3 جلد کتاب به همراه سرگرمی و لوح‌های فشرده ارسال می‌کند.
 بر همین اساس کودکان و نوجوانان در سالن عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانند با مراجعه به بخش امور مشترکان برای اشتراک کتاب و محصولات فرهنگی کانون با 5 درصد تخفیف ویژه نمایشگاه ثبت‌نام و یا اشتراک خود را تمدید کنند.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 10 اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) آغاز و تا 20 اردیبهشت روزهای عادی از ساعت 10 صبح تا 20 و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 21 پذیرای علاقه‌مندان است.