عرضه‌ی لوح فشرده‌ای از فیلم‌های قدیمی کانون در نمایشگاه کتاب

مجموعه‌ای شامل 10 فیلم سینمایی و پویانمایی از کارگردانان برجسته تاریخ سینمای کودک و نوجوان که در کانون تولید شده در قالب بسته‌ای با عنوان «یادگار کودکی» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارایه می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این بسته فیلم‌های سینمایی از قبیل: «هفت‌تیرهای چوبی» اثر زنده‌یاد شاپور قریب، «دونده» و «سازدهنی» به کارگردانی امیر نادری، «عمو سیبیلو» از بهرام بیضایی و «مسافر» کاری از عباس کیارستمی در قالب لوح فشرده قرار گرفته است.
هم‌چنین آثار پویانمایی (انیمیشن) که در این مجموعه قرار دارد فیلم‌هایی از قبیل: «شهر خاکستری» اثر فرشید مثقالی، «گلباران» از علی‌اکبر صادقی، «آن‌که خیال بافت و آن که عمل کرد» کاری از مرتضی ممیز، «چشم تنگ دنیادار» به نویسندگی و کارگردانی نور‌الدین زرین‌کلک و «رنگین کمان» اثر نفیسه ریاحی است.
در عین حال علاقه‌مندان می‌توانند این فیلم‌ها را به صورت مجموعه با قیمت 12‌هزار تومان و به صورت جداگانه هر فیلم 1هزار و پانصد تومان از سالن عرضه محصولات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در بیست ‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی بزرگ امام‌خمینی تهیه کنند.
گفتنی است در این دوره از نمایشگاه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش کودک و نوجوان سالنE 24  غرفه 176، بخش بزرگ‌سال، در شبستان راهرو 23 غرفه 31، بخش نوشت‌افزار درسالن 27 غرفه‌های 16 و 18، بخش سرگرمی‌ها شامل 2 غرفه‌ی عرصه محصولات و غرفه شورای نظارت بر اسباب‌بازی واقع در مصلی جنوبی سالنE  و نیز محصولات آموزشی کانون زبان ایران در بخش ناشران داخلی (کمک آموزشی)  سالن 30Aغرفه 99 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.