مسئول کمیته کودک و نوجوان استان تهران معرفی شد

رضا قمرزاده مشاور مدیرعامل و مدیرکل استان تهران طی حکمی از سوی علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون، به‌‌عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان تهران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران در این ابلاغ مدیرعامل کانون، برنامه‌ریزی مناسب و توجه به راهبردهای محتوایی و اجرایی ستاد دهه فجر و استفاده از تمامی ظرفیت‌های کانون و نهادها و سازمانهای همراه این کمیته را جزو مهم‌ترین سرفصل‌های کاری کمیته استان تهران به حساب آورده و خواسته است این کمیته با اجرای برنامه‌های خلاق و بدیع در فضایی با نشاط در انجام وظایف محوله گام بردارد.
توجه بیشتر به خردسالان به ویژه برنامه مهدهای کودک و هماهنگی بیشتر با مسئولان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، از دیگر اولویت‌های مورد تاکید مدیرعامل بوده‌است.
حاجیان‌زاده با ذکر این نکته که آغاز سی و ششمین بهار روح‌نواز انقلاب اسلامی نوید روزهایی امیدبخش است و دهه مبارک فجر فرصتی ارزشمند برای بزرگداشت چنین رویداد بزرگ تاریخی است، تصریح کرده‌است: "بی تردید انتقال شایسته و موثر خاطرات روزهای انقلاب و تبیین هنرمندانه دست‌آوردهای بی‌بدیل آن برای کودکان و نوجوانان‌، این سرمایه‌های گران‌سنگ ایران عزیز امری است که کانون با نهایت افتخار بر آن واقف است و تمام همت و مساعی خود را در ادای این وظیفه بسیار مهم به کار می‌گیرد."
رضا قمر‌زاده که به تازگی سکان هدایت مجموعه استان تهران را به دست گرفته‌است دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی بوده و قائم مقامی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مدیرعاملی موسسه علمی آینده‌‌سازان و مدیرکلی دفتر مرکزی حراست کانون و.... را نیز در کارنامه کاری دارد.
ویژه برنامه‌های مربوط به دهه فجر انقلاب اسلامی هر ساله بصورت گسترده در مراکز استان به انجام می‌رسد و با صدور این ابلاغ حرکت مراکز جهت ساماندهی حرکتی ماندگار و تاثیرگذار آغاز خواهد شد.