همراهی فرماندار چایپاره با اعضا کانون در جشن انقلاب

فرماندار شهرستان چایپاره در ایام دهه مبارک فجر با حضور در مرکز فرهنگی هنری کانون این شهرستان اعضا را در کشیدن نقاشی همراهی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مرتضی اصغری فرماندار شهرستان چایپاره در جشنی که به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در کانون این شهرستان برگزار شد، ضمن بازدید از نمایشگاه آثار، به همراه اعضا در ایستگاه نقاشی‌های انقلابی شرکت کرده و در کنار آن‌ها نقاشی کشید.
اصغری در این دیدار در گفتگو با مربیان کانون ضمن اشاره به این‌که تجربه جشن‌ها در کنار کودکان شادی این ایام را چندین برابر می‌کند، گفت: کودکان و نوجوانان بایستی در قالب‌های خاص، ویژه و شاد با آرمان‌های انقلاب آشنا شوند و کانون به بهترین شیوه‌ها این هدف را دنبال می‌کند.
فرماندار چایپاره در ادامه این حضور با اهداء لوح و هدیه از تلاش‌های مربیان این مرکز قدردانی کرد.
وی به صورت متناوب در کانون پرورش فکری این شهرستان حضور یافته و فعالیت‌های مختلفی از جمله قصه‌گویی، کاردستی، نمایش فیلم و بازی و سرگرمی را در کنار اعضا تجربه می‌کند.
در مرکز فرهنگی و هنری کانون چایپاره نمایشگاهی به مناسبت دهه مبارک فجر دایر است و در کنار نمایشگاه 10 عنوان ویژه برنامه متنوع برای دانش‌آموزان مدارس اجرا می‌شود.