همایش استانی کبوتر کوچه ما/ نوجوانان با زندگی شهداء انقلاب آشنا می‌شوند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از برگزاری همایش استانی« کبوتر کوچه ما» به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت: آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با شهداء از ضروریاتی است که باید در تربیت نسل سوم انقلاب مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه کودکان و نوجوانان باید با شیوه‌های جذاب به مطالعه پیرامون زندگی و رسالت شهداء انقلاب هدایت شوند، گفت: فراخوان این مسابقه از ابتدای دی‌ماه برای مراکز ارسال شده است و بر اساس آن نوجوانان به جمع‌آوری اطلاعات در مورد شهدایی که نام آن‌ها بر روی کوچه‌ها یا محله‌ها گذاشته شده است، اقدام و سپس با شیوه‌ای خلاق( پاورپوینت، انیمیشن، طرح دیواری، قصه‌گویی و ...)  آن را در بازه زمانی 15 دقیقه ارائه کرده‌اند.
زاهدی تأکید کرد با این شیوه نوجوانان در کنار تجربه جذاب‌ترین راه‌ها برای فعالیت‌های فرهنگی با آرمان‌های انقلاب و زندگی شهداء آشنا می شوند.
مدیر کل کانون استان در ادامه گفت: 25 اثر خلاق با شیوه‌های اجرایی مختلف به دبیرخانه این مسابقه رسیده و از میان آن‌ها 9 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده است  که در همایش ارائه و از صاحبان آثار تقدیر به عمل می‌آید.
این همایش استانی ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 15 بهمن‌ماه با حضور تعدادی از مسئولان در سالن سینما اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بلوار والفجر 2 ـ داخل پارک ملت برگزار خواهد شد.