برگزیدگان استانی مسابقه 'کبوتر کوچه ما' در آذربایجان غربی مورد تقدیر قرار گرفتند

برگزیدگان مسابقه 'کبوتر کوچه ما' در یک همایش استانی معرفی و از صاحبان آثار برتر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر همایش استانی مسابقه کبوتر کوچه ما با هدف شناساندن شهدای انقلاب به کودکان و نوجوانان برگزار شد.
در این مسابقه اعضا به مطالعه در خصوص زندگی شهدایی که نام آن‌ها بر روی کوچه یا محله‌شان گذاشته شده است پرداخته و با یک شیوه جدید به معرفی آن‌ها به دیگر کودکان و نوجوانان پرداختند.
مدیر کل کانون استان در آیین پایانی این همایش گفت: 25 اثر خلاق با شیوه های اجرایی مختلف به دبیرخانه این مسابقه رسیده و از میان آن ها 9 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده است.
جواد زاهدی افزود: این همایش به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با شهدا برگزار شد.
وی اظهار کرد: آشنایی با شهدا از ضروریاتی است که باید در تربیت نسل سوم انقلاب مورد توجه قرار گیرد.
مدیر کل کانون استان ادامه داد: شرکت کنندگان در این همایش، آثار خود را با شیوه‌ای خلاق از جمله پاورپوینت، انیمیشن، طرح‌دیواری و قصه گویی در بازده زمانی 15 دقیقه ارائه کردند.
زاهدی بیان کرد: با این شیوه نوجوانان در کنار تجربه جذاب ترین راه ها برای فعالیت های فرهنگی، با آرمان های انقلاب و زندگی شهدا آشنا می شوند.
این همایش با حضور و اجرای برگزیدگان از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.
نگین راشدی و فاطمه فرجی از مرکز فرهنگی و هنری تکاب، احسان عباسی و هست‌یار عارفی از کانون پرورش فکری سردشت، معصومه قاسمی و بهاره دینی از مرکز فرهنگی و هنری خوی، سیدامیررضا اسماعیلی و سانای جعفری از کانون پرورش فکری نقده و جعفر صفری از مرکز فرهنگی و هنری شماره 2 ارومیه برگزیدگان این مسابقه می‌باشند که به همراه مربیان خود با حضور در آیین پایانی این مسابقه در قالب یک همایش استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، قائم مقام و مشاور مدیر کل و معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش در این همایش حضور داشتند.