استقرار بخش اشتراک کانون در نمایشگاه کتاب تهران

امور مشترکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده ثبت‌نام و تمدید اشتراک علاقه‌مندان به محصولات فرهنگی این مجموعه است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، خانواده‌هایی که مایلند کتاب و سرگرمی‌های کانون برای فرزندان آن‌ها ارسال شود می‌توانند با حضور در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه سالن 109 غرفه‌ی 44 ثبت‌نام یا زمان اشتراک قبلی خود را با تخفیف ویژه نمایشگاه تمدید کنند.
به اعتقاد صاحب‌نظران هویت‌بخشی به کودکان و به رسمیت شناختن استقلال آن‌ها یکی از اصلی‌ترین ارکان شکل‌گیری شخصیت بچه‌ها در سنین بزرگ‌سالی است و کانون این افتخار را دارد که از سالیان دور در کنار سایر شیوه‌های ارایه خدمات فرهنگی و ترویج کتاب‌خوانی با راه‌اندازی بخش اشتراک کتاب و محصولات خود مخاطبان زیادی را با خود همواره کرده‌ است.
هم‌چنین بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در این بخش بسیاری از خانواده‌هایی که از این امکان بهره‌مند می‌شوند معتقدند فرزندان‌شان با وجود کتاب‌های زیاد در قفسه کتاب‌خانه‌های شخصی منزل‌شان، بیشتر کتاب‌هایی که از این طریق برای‌ آن‌ها ارسال می‌شود بارها و بارها مطالعه می‌کنند و این موضوع نشان از اهمیت این بخش دارد.
اشتراک کتاب و محصولات کانون یعنی ارتباط با یک دوست خوب و کودکان و نوجوانان ایرانی در این مسیر با مرغک خاطره‌انگیز کانون همراه می‌شوند و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیز می‌تواند از این امکان بهره‌مند ‌شوند.
براساس این گزارش، امور مشترکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ثبت‌نام از کودکان و نوجوانان 3 تا 18 سال هر ماه دو جلد از کتاب‌ها و سرگرمی‌های تولید کانون را متناسب با گروه سنی آن‌ها از طریق پست برای‌شان ارسال می‌کند.
هم‌چنین در این روند ارسال کتاب و محصولات کانون در مناسبت‌های مختلفی از قبیل سال‌روز تولد کودکان و نوجوانان نیز کارت‌پستال‌های تبریک برای بچه‌ها ارسال می‌شود.
غرفه‌های کانون در نمایشگاه کتاب تهران در بخش «کودک و نوجوان» در سالن B4، غرفه‌ 44، در بخش «ناشران عمومی» در سالن اصلی 2، سالنA3، راهروی 6، غرفه 1004 و در بخش «ناشران آموزشی» در سالنD4، غرفه 4 پذیرای علاقه‌مندان است.
سی‌آُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از صبح روز 13 اردیبهشت 96 به صورت رسمی کار خود را آغاز و تا پایان روز 23 اردیبهشت در «شهر آفتاب» واقع در آزادراه خلیج فارس (اتوبان تهران- قم) روبه‌روی مرقد مطهر امام خمینی(ره) همه روزه از ساعت 10 تا 20 پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.