روباهِ ترسو وارد نمایشگاه کتاب شد

کتاب «روباهِ ترسو و چهار داستان تصویری دیگر» از مجموعه کتاب‌های مرغک کانون ‍‍پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تازگی منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه ‌شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، طراحی و تصویرگری این کتاب را کلر ژوبرت انجام داده و آن را در قالب کتاب‌های بازکن ببین در 26 صفحه تمام رنگی برای کودکان رده‌ی سنی «الف» (3 تا 6 سال) از سوی انتشارات کانون به چاپ رسیده است.
«خانه‌ی پرنده‌ها»، «بادکنک عجیب»، «گردش زیر باران»، «روباه ترسو» و «پسرک شلخته» عنوان داستان‌های این کتاب مصور است.
کتاب‌های مرغک تلاشی است برای تولید کتاب‌های قصه، بازی، سرگرمی که همراه با بازی و سرگرم کردن کودکان به آن‌ها کمک کند، دنیای اطراف‌‌شان را بهتر بشناسند و آن را حس کنند. با کنجکاوی به دنیا بنگرند و حساس و جست‌وجوگر بار بیایند. ذهن‌شان پرورش یابد و نیروی اندیشه در آن‌ها رشد کند.
کتاب «روباهِ ترسو و چهار داستان تصویری دیگر» با شمارگان 4هزار نسخه و با قیمت8هزار و 500 تومان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب و سایر محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را با تخفیف ویژه نمایشگاه از غرفه‌های کانون در بخش‌های «کودک و نوجوان» در سالنB4، غرفه‌ 44،  «ناشران عمومی» در سالن اصلی 2، سالن A3، راهروی 6، غرفه 1004 و در بخش «ناشران آموزشی» در سالن D4، غرفه 4 خریداری کنند.
سی‌آُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز 13 اردیبهشت 96 آغاز شده است و تا پایان روز 23 اردیبهشت در «شهر آفتاب» واقع در آزادراه خلیج فارس (اتوبان تهران- قم) روبه‌روی مرقد مطهر امام خمینی(ره) همه روزه از ساعت 10 تا 20 پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.