شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامسر در کانون پرورش فکری برگزار شد

به مناسبت هفته ملی کودک، شورای فرهنگ عمومی رامسر در کانون پرورش فکری این شهرستان  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، کتابخانه‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان مازندران  با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری هفته ملی کودک را گرامی داشتند.

 به گفته مسؤول کانون رامسر، به مناسبت هفته ملی کودک، شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامسر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران به ریاست امام جمعه شهرستان ، فرماندار ، شهردار  و اعضای شوراس اسلامی رامسر و کتالم و ساداتشهر، مسئولین ادارات و فعالان حوزه کودک و نوجوان در مرکز فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام علیخانی، امام جمعه رامسر، ضمن تقدیر از فعالیت‌های موثر کانون در حوزه تربیت و پرورش؛ نسل امروز را بسیار آگاه دانست و بر ضرورت تربیت  کودکان و نوجوانان بر مبنای دانش و بینش و مبانی اسلامی تاکید کرد.

مسؤول کانون این شهرستان نیز در این نشست با  برشمردن لزوم رشد تفکر انتقادی در کودکان گفت: ما با نسلی روبه رو هستیم که مستقل از منابع درست یا نادرست مجازی اطلاعات دریافت می‌کند، لذا شناخت نیازها و احساسات درونی کودکان و تطبیق آن با مسایل فرهنگی و اجتماعی می تواند همسویی بین دونسل گذشته و جدید ایجاد نماید.

به گفته فاطمه نعمتی سارخانلو در آغازین روز هفته ملی کودک در رامسر که به عنوان شهر دوست‌دار کودک نیز شناخته شده است،  جشن بزرگی با حضور کودکان، نوجوانان، خانواده‌ها و با همکاری شهرداری این شهرستان و دیگر سازمان‌های دولتی برگزار شد.

در این برنامه ضمن برگزاری جشن و شادی، کارگاه‌های متعددی در حوزه آموزشی، فرهنگی، هنری مانند: سفال، نقاشی، مهارت زندگی و ... توسط مربیان و کارشناسان به اجرا درآمد.

نعمتی افزود: دیدار با خانواده نوجوان شهید نوجوان،  مهدی کوزه‌گر  از دیگر برنامه‌های محوری این مرکز در هفته ملی کودک بود.

در این دیدار  که با همراهی، فرماندار رامسر، فرمانده سپاه ،معاون بنیاد شهید و خانواده یک از شهدای والا مقام رامسر صورت پذیرفت؛ با اهدای لوح سپاسی  از مقام والای مادر و پدر این شهید بزرگوار تقدیر شد.

شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامسر در کانون پرورش فکری برگزار شد

شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامسر در کانون پرورش فکری برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =