نمایشگاه هنرهای تجسمی به رنگ کودکی در کانون پرورش فکری فریدونکنار گشایش یافت

در سومین روز از هفته ملی کودک، نمایشگاه هنرهای تجسمی به رنگ کودکی در کانون پرورش فکری فریدونکنار گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، آیین افتتاح این نمایشگاه با حضور امام جمعه فریدونکنار، فرماندار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و مسؤولان ادارات و جمعی از هنرمندان ، فرهنگیان ، اصحاب رسانه ، والدین و اعضای کانون پرورش فکری برگزار شد .

در این ویژه برنامه ، مسؤول کانون فریدونکنار با تشریح و توضیح فعالیت‌های کانون و اقدامات صورت گرفته این مرکز افزود:  نمایشگاه هنرهای تجسمی به رنگ کودکی از آثار کارگاه های تخصصی هنری اعضای مرکز فریدونکنار در حوزه های نقاشی ، طراحی، عکاسی و مجسمه های سفالی  برپا شد .

حجت الاسلام، تقی پور، امام جمعه و فرماندار شهرستان فریدونکنار نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و خدمات این مرکز، هفته ملی کودک را به کودکان و نوجوانان تبریک گفتند و  بر نقش مهم کانون پرورش فکری در پرورش شخصیت و انتخاب مسیر درست زندگی برای کودکان تاکید کردند.


امام جمعه محترم شهرستان فریدونکنار افزود: رشد اخلاقی و رشد هنری توأمان سبب بالندگی کودکان  می‌شود که این امر در این مرکز به چشم می‌خورد. 

وی ضمن گفت و گو صمیمی با تعدادی از اعضا و تشویق آنان، پیگیر  روند جاری کارگاه‌های کانون شد. 

 ابراهیم نژاد گرجی، فرماندار شهرستان فریدونکنار نیز در  آیین، از تاثیر گذاری هنر ایرانی اسلامی در جهان سخن گفت و افزود: هنر سفال، هنر مفرغ، هنر شیشه گری و ... ایران شناسنامه هنر ایرانی اسلامی  و مایه افتخار ما در  موزه های جهان است. 

وی ضمن بیان اینکه، سفال هویت هنر ایرانی است و باید این هنر در سطح کودکان توسعه یافته و مهارت های آن تعمیق یابد  اظهار داشت: کودکان و نوجوانان باید با هنر اصیل هنر ایرانی اسلامی   آشنا شوند و به خلق آثار هنری از آین دست بپردازند.

نمایشگاه آثار اعضا و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون  از 16 تا 22 مهر همه روزه از ساعت 9 تا 17 در سالن سینما کانون ساری و مراکز فرهنگی هنری کانون در شهرستان‌ها پذیرای عموم علاقه‌مندان است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =