کودکان با قصه از فضای واقعی به دنیای خیال می‌روند

به گزارش  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران،  مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی صبح روز ۲۰مهرماه سال جاری در محل سینما کانون ساری آغاز به کار کرد که تا عصر امروز ادامه دارد.

به گفته یکی از اعضای کانون که با قصه «مرد مسافر، غول چاه» در بخش ملی، دختران و پسران در مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی شرکت کرده است، دنیای قصه جای قشنگی است و برای کودکان می‌تواند جالب باشد تا از فضای واقعیت بیرون بیایند و به دنیای خیال بروند.

زهرا پورمحمد از مرکز کانون پرورش فکری شهرستان بهشهر، ۷سالی است که عضو کانون است. او در این گفتگو اظهار داشت: در جشنواره‌های قصه‌گویی سال‌های گذشته شرکت کردم اما به دلیل مشکلات شیوع بیماری کرونا به صورت آنلاین برگزار شد.

وی ادامه داد: در کانون مربیان برای ما  قصه تعریف می‌کردند و در کنار آن به تئاتر هم علاقه‌مند بودم و با توجه به اینکه قصه گویی هم یک نمایش تک نفره است، به این هنر نیز اشتیاق پیدا نمودم.

زهرا که فراخوان جشنواره را در سایت کانون دیده است، افزود: جشنواره فرصت خوبی برای تجربه است به همین دلیل حضور پیدا کردم و  قصه هایی که امروز دیدم و شنیدم، خوب و جذاب بود.

قصه‌ها هر کدام یک پند و نصیحت داشت که تجربه خوبی برایم فراهم نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =