گرامی‌داشت روز نوجوان در کانون پرورش فکری کیاسر

گرامی‌داشت روز نوجوان در کانون پرورش فکری کیاسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، نشست صمیمی  اعضای کانون کیاسر با موضوع : هویت ملی و دینی با  امام جمعه این شهر با حضور فرمانده مرکز و حوزه مقاومت بسیج کیاسر به مناسبت روز نوجوان و پدافند غیر عامل برگزار شد.

 به گفته ام لیلا رضایی مسؤول کانون کیاسر، حجت الاسلام  محمد تقی جلایی صلاحی، ضمن قدردانی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان نهادی اثر بخش در حوزه تربیت و برنامه‌ریزی برای پویایی فکری و ذهنی کودکان و نوجوانان، خواستار  برگزاری بیشتر نشست‎های هم اندیشی با اعضای مرکز فرهنگی هنری کیاسر شد.

در این نشست اعضای نوجوان به بیان وضعیت نوجوان امروز و اهمیت شناخت ذایقه آنان اشاره کردند و خواستند تا مسؤولان و برنامه ریزان به این گروه سنی توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه کیاسر در این نشست، پس از شنیدن صحبت‌های اعضای کانون و پاسخ به سوال‌های آنان با ابراز خرسندی از مصاحبت با نوجوانان بر اهمیت دوران نوجوانی تاکید کرد و  تاثیر برگزاری چنین نشست‌هایی را که منجر به  شناخت و درک بیشتر از نوجوانان می شود، مهم تلقی نمود.

مسؤول کانون کیاسر نیز در این نشست به طرح همیار مربی که در این کانون اجرا می شود اشاره نمود و افزود: اعضای نوجوان کانون به عنوان همیار مربی نقش مهمی در کمک به تحقق اهداف کانون ایفا می نمایند.

رضایی اظهار داشت: مشارکت اعضای نوجوان مرکز در اجرای برنامه‌ها، احساس خوب و ارزشمندی برای آنان ایجاد نموده و  روحیه تعهد و مسوولیت پذیری آنان را ارتقا می بخشد. آنان دوست دارند که مورد اعتماد قرار بگیرند تا بتوانند ظرفیت‌های خود را به کاربرند و مفید باشند.

گفتنی است: در این برنامه از اعضای ارشد و همیار کانون و همچنین برگزیدگان  مسابقه پدافند غیر عامل کانون کیاسر تقدیر شد.

گرامی‌داشت روز نوجوان در کانون پرورش فکری کیاسر برگزار شد

گرامی‌داشت روز نوجوان در کانون پرورش فکری کیاسر برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =