نشستی جهت راه‌اندازی مراکز نوجوان‌محور در کانون کرمانشاه

با حضور مسئولین مراکز و مربیان حوزه‌ی فعالیت‌های نوجوان‌محور، نشستی جهت راه‌اندازی مراکز نوجوان‌محور در کانون کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان کرمانشاه، با حضور مسئولین مراکز و مربیان حوزه‌ی فعالیت‌های نوجوان‌محور، نشستی جهت راه‌اندازی مراکز نوجوان‌محور در کانون استان برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، گفت: ما امسال سیاست‌ را بر این گذاشتیم با توجه به تجربه‌ی موفقی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در خصوص راه‌اندازی اولین مرکز تخصصی نوجوان در کشور داشتیم، امسال بر آن شدیم که شیفت سوم در دو مرکز دیگر استان در ایام تابستان، ویژه‌ی نوجوانان عزیز فعال‌سازی شود.

نشستی جهت راه‌اندازی مراکز نوجوان‌محور در کانون کرمانشاه
وی افزود: این مراکز شامل مرکز مجتمع شماره یک واقع در ایستگاه کارمندان و مرکز شماره ۴ واقع در پارک معلم می‌باشد که در این مراکز، ان‌شاءالله با توجه به ایام تابستان از ساعت پنج بعد از ظهر به بعد میزبان نوجوانان با برنامه‌های متنوعی خواهیم بود.
زنجانی تصریح کرد: تلاش شده در برنامه‌ها موضوعاتی را در نظر بگیریم که مورد علاقه‌ی نوجوانان امروز هست و با برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های خوبی را که در این مراکز تدارک دیده‌ایم، به یاری خداوند روزهای خوبی را برای نوجوانان عزیز در پیش خواهیم داشت.
در ادامه تجربیات اولین مرکز تخصصی نوجوان در مرکز فرهنگی هنری آفرینش، مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و توضیحات لازم در خصوص راه‌اندازی مراکز نوجوان‌محور ارائه گردید و با مسئولین مراکز و مربیان حوزه‌ی فعالیت نوجوان‌محور بحث و تبادل نظر انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =