با کمک نیروهای جوان، جهادی و تربیتی کرمانشاه پایگاه فراغتی نوجوان‌محور الگو می‌سازیم

مدیرکل کانون استان در نشست با نیروهای تربیتی مردمی بیان کرد: با کمک نیروهای جوان، جهادی و تربیتی کرمانشاه پایگاه فراغتی نوجوان‌محور الگو می‌سازیم.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، مدیرکل کانون استان در نشست با نیروهای تربیتی مردمی بیان کرد: با کمک نیروهای جوان، جهادی و تربیتی کرمانشاه پایگاه فراغتی نوجوان‌محور الگو می‌سازیم.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: ایام تابستان فرصت مناسبی برای فعالیت‌های فراغتی‌است و کودکان و نوجوانان ما علاقه‌مند به بهره‌گیری از این فعالیت‌ها هستند، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نیز برنامه‌های مفصلی در تابستان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: با توجه به سیاست‌های امسال ما نگاه نوجوان‌محوری داریم و این فعالیت‌های نوجوان‌محور در مراکز کانون مد نظر است؛ از جمله اینها ما با همکاری مجموعه‌ی جهادی هاتف و بقیه‌ی مجموعه‌ها و حلقه‌های‌میانی، بنا داریم که پایگاه فراغتی الگو را طرح‌ریزی نماییم.
زنجانی ادامه داد: در این پایگاه فراغتی سعی شده به تمام جنبه‌های علاقه‌مندی نوجوانان توجه شود و ان‌شاءالله از شانزدهم خرداد ماه فرایند ثبت‌نام در مرکز شماره یک کرمانشاه با توجه به سبقه‌ و ظرفیت این مرکز با حضور نیروهای جهادی تربیتی و مربیان کانون برگزار خواهد شد.
مدیرکل کانون کرمانشاه تصریح کرد: به یاری خداوند این پایگاه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در شیفت سوم فعالیت خواهد نمود و نوجوانان عزیز دختر یازده تا شانزده‌ساله‌ی علاقه‌مند می‌توانند در این برنامه ثبت‌نام کنند و در اینجا برنامه‌ها به صورت یک بسته‌ی فرهنگی تربیتی ارائه‌ خواهد شد که برنامه‌های متنوعی در آن دیده شده است و ان‌شاءالله دختران نوجوان عزیز می‌توانند در کنار خانواده‌ها از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.
در این نشست اعضای مجموعه‌ی هاتف نیز دیدگاه‌ها و نظرات خودشان را بیان کردند و مقرر گردید فرایندهای اطلاع‌رسانی، ثبت‌نام و اجرای برنامه‌ها به نحو مطلوبی شکل بگیرد.
گفتنی‌است این چهارمین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه است که به طور تخصصی در حوزه‌ی نوجوان فعالیت خواهد کرد و در شیفت سوم مرکز نیز فعال شده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =