کد خبر: 340864
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۴
بازدید 31
بازسازی سینما کانون همدان کلید خورد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اعلام این خبر گفت: سینما کانون همدان، تنها سینمای کودک و نوجوان است که با بازسازی و راه‌اندازی آن می‌توان فیلم‌های تخصصی این حوزه را در آن نمایش داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، صبح امروز جلسه شورای اداری با حضور مدیر کل کانون و کارشناسان این اداره کل در دفتر مدیر کل با نام و یاد شهدای خدمت و قرائت زیارت عاشورا به نیابت از شهدا تشکیل شد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر ضمن تسلیت ایام شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفت: رفتار و منش رئیس جمهور باید الگو برای همه ما باشد و خالصانه برای خدا و خلق خدا قدم برداریم.

بازسازی سینما کانون همدان کلید خورد

وی با بیان اینکه جامعه هدف ما کودکان و نوجوانان با همه حساسیت‌ها هستند، افزود: با توجه به رویکرد کانون در سال جاری باید تابستان امسال متفاوت با سال‌های گذشته باشد زیرا قرار است از ظرفیت مربی یارها، حلقه‌های مردمی و والدین در برگزاری کارگاه‌ها بهره ببریم که کارشناسان فرهنگی این موضوع را مد نظر داشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به همکاری و همدلی در بین همکاران برای پیشبرد کارها تأکید کرد و گفت: وقتی اتحاد و همبستگی در انجام کارها وجود داشته باشد قطعا سریع‌تر به اهداف می‌رسیم و این چیزی است که در این چند ماه در کانون همدان اتفاق افتاده است.

بازسازی سینما کانون همدان کلید خورد

وی به تجهیز، بازسازی و تعمیر مراکز فرهنگی- هنری کانون در سراسر استان اشاره و تصریح کرد: در دولت آقای رئیسی و با توجه به اعتبارات سفر ایشان بسیاری از مراکز ما تعمیر شده و همچنان در حال بازسازی هستند و در این مدت سالن نمایش بسیاری از آنها راه افتاده و کودکان و نوجوانان می‌توانند براحتی فیلم و انیمیشن ببینند.

ابراهیمی‌هژیر با بیان اینکه کارشناسانی که به تازگی منصوب شده‌اند جزو با سابقه‌ترین مربیان کانون هستند، ادامه داد: تمامی این مربیان چندین سال سابقه فعالیت در مراکز را دارند و از یکانون بوده که با کلی طرح و ایده مشغول به فعالیت شده‌اند و یقینا  با حضور آنها در کانون شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود که در همین روزهای اخیر بحث شاداب سازی مراکز و اداره کاملا مشهود است.

بازسازی سینما کانون همدان کلید خورد

وی در ادامه به پیگیری‌های معاونت مالی اداره برای بازسازی سینما کانون همدان اشاره و اظهار کرد: سینما کانون تنها سینمای تخصصی کودک و نوجوان در استان همدان است که یک ظرفیت عالی برای نمایش فیلم و انیمیشن مخصوص آنها است و والدین با خیال آسوده می‌توانند همراه فرزندان خود از آن استفاده کنند.

مدیر کل کانون افزود: این سینما به علت برخی نواقص حالت نیمه تعطیل داشت که با پیگیری‌های صورت گرفته از سال گذشته به دنبال رفع نواقص و بازسازی بودیم که با لطف و عنایت خداوند توانستیم اولین قدم را برداریم و در حال حاضر بازسازی سینما شروع شده است که در صورت تخصیص بودجه قرار است به بهترین سینمای کودک و نوجوان تبدیل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شعار تابستان امسال "تابستانتو بساز" است که باید این شعار و مفهوم آن برای همه مربی مسئولان مراکز و مربیان هنری تبیین شود که در پایان تابستان کودکان و نوجوانان نتیجه خوبی بگیرند و خانواده‌ها راضی باشند و قرار است در پایان کلاس‌ها نمایشگاهی از آثار اعضا و مربیان در استان برگزار شود.

بازسازی سینما کانون همدان کلید خورد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =