تدارک ویژه ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای تابستان ساختنی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در نشست خبری تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون در تابستان ۱۴۰۳ بر نقش پررنگ نوجوانان و خانواده ها در برنامه های سال جاری کانون تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، زهرا آب سوران در روز  پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه های تابستان با اصحاب رسانه که به میزبانی سالن جلسات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی برگزار شد، ابتدا با تقدیر و تشکر از حضور اصحاب رسانه در پوشش برنامه های کانون پرورش فکری؛ با ارائه معرفی فعالیت های مراکز کانون و  برنامه های کانون در تابستان سال جاری گفت: مخاطب محوری، نوجوان محوری و مرکزی محوری سیاست های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال جاری است.

آب سوران با اشاره به سابقه ی درخشان کانون پرورش فکری در رشد و پرورش استعدادها گفت: شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان بر اساس ارزش ها و تعالیم اسلامی در اوقات فراغت با اجرای برنامه های خلاق از اهداف پیش رو می باشد. 
مثل تمام این سالها مربیان باتجربه ی کانون، محور فعالیت های ما هستند 
در این میان پررنگ تر از گذشته به حلقه های میانی خواهیم پرداخت و نقش گروه های مردمی و جهادی به عنوان یک بازوی توانمند در کنار مربیان کانون بسیار پررنگ خواهد بود.

ضمن اینکه برای تابستان امسال بسته های فرهنگی و متنوعی متشکل از کارگاه ها، رویداد ها، جشنواره ها و مهرواره ها ، مسابقات و اردو های تربیتی را برنامه ریزی کردیم و حضور فعال و مؤثر در رویداد های مهم پیش رو چون انتخابات، ماه محرم و اربعین نیز برای ما حائز اهمیت خواهد بود.

ایشان ادامه داد: «تابستونتو بساز» شعار امسال کانون پرورش فکری در سال ۱۴۰۳ است که تابستان، نوجوان و خواستن و انتخاب او از دلایل انتخاب این شعار است.
 
مدیر کل کانون استان با اشاره به برنامه ملی کانون مدرسه گفت: کانون یاران در مراکز کانون از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و در حال حاضر ۵۰ کانون یار در سطح استان، یاور اجرایی مربیان در مراکز هستند که به زودی اولین گردهمایی حضوری آموزشی کانون یاران نیز در ارومیه برگزار خواهد شد.

آب سوران در مورد اعضای ارشد کانون نیز گفت: ۳۴۰ عضو ارشد بازوی اجرایی مربیان در مراکز استان هستند که از توانایی های متنوع جهت همکاری در فعالیت های کانون برخوردار هستند. 

توسعه و ترویج کتابخوانی و فعالیت های پژوهش محور، دوره تربیت مربی کودک، افتتاحیه شروع فعالیت های تابستانی، هر روز یک فیلم، احکام جایگزین مجازات های حبس، عروسک های یاریگران زندگی و فعالیت کانون در مناطق کمتر برخوردار در قالب پیک امید و همچنین ارائه خدمات به کودکان دارای نیازهای ویژه از دیگر مباحثی بود، که آب سوران به آن اشاره کرد.

ضمن اینکه سلمانی معاون اداری و مالی کانون پرورش فکری نیز در مورد شاداب سازی و تجهیز مراکز توضیحاتی ارائه داد.

پاسخ به سوالات خبرنگاران، پایان بخش این نشست خبری بود.

تدارک ویژه ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای تابستان ساختنی

تدارک ویژه ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای تابستان ساختنی

تدارک ویژه ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای تابستان ساختنی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =