کد خبر: 341012
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
تعامل کانون استان اردبیل با صداوسیما ارتقا می‌یابد

در نشست مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و صداوسیمای مرکز اردبیل بر افزایش سطح تعاملات دوجانبه تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در نشست مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و صداوسیمای مرکز اردبیل که عصر روز یکشنبه بیستم خردادماه سال ۱۴۰۳ در دفتر مدیرکل صداوسیما برپا شد، برای بهره‌مندی از توانمندی‌های دوجانبه در حوزه‌ کودکان و نوجوانان بحث و تبادل‌نظر شده و بر افزایش سطح همکاری‌ها و تعاملات تأکید شد.

در این دیدار، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان بابیان اینکه رشد و شکل‌گیری شخصیت افراد در دوران کودکی و نوجوانی رقم می‌خورد، آموزش مهارت‌های زندگی و هنجارهای اجتماعی را از برنامه‌های کانون عنوان کرده و گفت: با توسعه فناوری و رشد ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی، متأسفانه فرزندان ما در معرض آسیب‌های جدی اجتماعی قرارگرفته‌اند که با شناخت روحیات و نیازمندی‌های عاطفی و روانی این قشر و برنامه‌ریزی و حمایت همه دستگاه‌ها می‌توان از وقوع بسیاری از این آسیب‌ها جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه مربیان کانون برای خدمات مختلف فرهنگی هنری و ادبی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، اظهار داشت: در مسیری که برای رشد و تعالی استعدادهای کودکان و نوجوانان گام برمی‌داریم به حمایت‌های رسانه ملی در مرکز استان نیازمندیم.

تعامل کانون استان اردبیل با صداوسیما ارتقا می‌یابد

سید محسن لطیفی مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل نیز با اشاره به اینکه حوزه کودک و نوجوان از اهمیت ویژه‌ای در تولید و پخش برنامه‌های رسانه ملی برخوردار هستند، گفت: کودکان و نوجوانان سرمایه‌های جامعه هستند، بنابراین کار فرهنگی برای مخاطبان این گروه سنی باید موردتوجه قرار گیرد.

وی بابیان اینکه مربیان کانون در زمینه‌های مختلف فرهنگی هنری و ادبی، افرادی توانمند هستند، از آمادگی صداوسیما برای تولید برنامه مشترک با کانون پرورش فکری خبر داد.

لطیفی افزود: حوزه خبر و بخش مختلف صداوسیمای این سازمان با تولید و پخش برنامه‌های مختلف از فعالیت‌ها، جشنواره‎ها و نمایشگاه‌های کانون پشتیبانی خواهند کرد.

خاطرنشان می‌شود در ادامه این نشست که معاون اداری و مالی کانون استان و معاونان و کارشناسان صداوسیمای مرکز اردبیل نیز حضور داشتند، نحوه ارتباط با بخش‌های مختلف این سازمان و شرایط تولید و پخش برنامه‌های مشترک موردبررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =