حضور مدیرکل کانون استان اردبیل در برنامه «تزه گون» شبکه سبلان/ ملک‌زاده فرد: ۶۰ عنوان فعالیت در تابستان اجرا می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به‌منظور تشریح فعالیت‌های مراکز کانون در فصل تابستان در برنامه زنده تلویزیونی «تزه گون» شبکه سبلان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان اردبیل در این برنامه گفت: به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی و شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان، برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع و بانشاطی در ۲۳ مرکز فرهنگی هنری کانون در استان تدارک دیده‌شده است.

وی بابیان اینکه برای تابستان ۶۰ عنوان فعالیت اصلی پیش‌بینی‌شده است، اظهار داشت: در این فصل ویژه‌برنامه‌ها، مهرواره‌ها، جشنواره‌ها، اردوها، بازدیدها و برنامه‌های مناسبتی نیز به‌صورت فعال، پویا و شاداب اجرا خواهد شد تا کودکان و نوجوانان از اوقات خود به بهترین شکل استفاده کنند.

ملک‌زاده فرد با اشاره به اینکه مراکز کانون کتابخانه‌های تخصصی کودک و نوجوان هستند، بیان داشت: فعالیت‌های اعضا بر محور کتاب و کتاب‌خوانی قرار دارد و در اقدامی مبارک ۱۲ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های مراکز استان اضافه شده است.

مدیرکل کانون از اجرای برنامه‌ها و کارگاه‌های کانون در قالب فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی خبر داده و افزود: قرآن و حدیث، هنر قصه‌گویی و اجرا، سفالگری، نقاشی، موسیقی و سـرود، نمایش خلاق، نمایش عروسکی و صحنه‌ای، نجوم، رباتیک، نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، شعر سرایی و خوانش متون کهن از کارگاه‌های پیش‌بینی‌شده برای اعضای مراکز است.

وی تصریح کرد: امسال کارگاه‌های مراکز کانون در دو بخش اجرا می‌شود و ثبت‌نام کنندگان علاوه بر آموزش مهارت‌های تخصصی از پیوست فعالیت‌های فرهنگی رایگان نیز بهره‌مند خواهند شد.

این مسئول فرهنگی استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تنها پنج مرکز فرهنگی هنری کانون در شهر اردبیل وجود دارد، برای ارائه خدمات به متقاضیان از فعالیت این مراکز در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.

گفتنی است، این برنامه تلویزیونی صبحگاهی، روز چهارشنبه ۲۳ خردادماه سال ۱۴۰۳ به‌صورت زنده از شبکه سبلان پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =